Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Er i ett nytt forhold, og han er 12 år eldre enn meg, og kun seks år yngre enn mamma og papp. Har ikke sagt noe til de enda, for er redd for reaksjonen. Han jeg er sammen med er Veldig likandes, så tror de vil komme godt overens med han, men er likevel litt bekymra for relasjonen... Jeg vet han vil komme godt overens med de begge (mamma og pappa er ikke sammen), men tenker det er rart for de. De har jo selv venner på hans alder. De er jo bare seks år eldre enn han, og deres barnebarn (mine barn) er kun tre år yngre enn hans barn. Han har barn fra før, det har jeg også, og har igjen planer om fler barn. Noen tanker eller råd? Anonymous poster hash: 6c4f4...887
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Kommer an på hvor gamle dere er, synes jeg. Stor forskjell på 20 og 32 år, enn f.eks. 30 og 42 år. Anonymous poster hash: ad798...9c9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Kommer an på hvor gamle dere er, synes jeg. Stor forskjell på 20 og 32 år, enn f.eks. 30 og 42 år. Anonymous poster hash: ad798...9c9 Vi er 30 og 42. Mamma og pappa er begge 48. Både mamma, pappa og min kjæreste blir utseende og oppførselsmessig tatt for å være ca 35-40 år. Min kjæreste er så like mamma og pappa på så Mange måter... Det er så rart. Mitt yngste søsken er bare noen år eldre enn hans barn også. Anonymous poster hash: 6c4f4...887
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde et forhold til to menn som er 13 år eldre. Da var det spennende, men nå i en alder av 40 år så frister ikke de to på 53 år så mye lengre... Anonymous poster hash: ad798...9c9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Kommer an på hvor gamle dere er, synes jeg. Stor forskjell på 20 og 32 år, enn f.eks. 30 og 42 år. Anonymous poster hash: ad798...9c9 Vi er 30 og 42. Mamma og pappa er begge 48. Både mamma, pappa og min kjæreste blir utseende og oppførselsmessig tatt for å være ca 35-40 år. Min kjæreste er så like mamma og pappa på så Mange måter... Det er så rart. Mitt yngste søsken er bare noen år eldre enn hans barn også. Anonymous poster hash: 6c4f4...887 Du har jo veeeldig unge foreldre da, så når du er 30 og han 42, så er det ikke store forskjellen synes jeg.. Anonymous poster hash: ad798...9c9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg vil bare råde deg til å følge det du selv føler. Jeg var selv 19 år, falt pladask for en mann på 37 år. Alle mente at det ikke ville vare osv. Nå 12 år etter sitter vi fortsatt her, gift, to små barn sammen og like lykkelige som når vi møttes. Anonymous poster hash: dbc98...5ac
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Kommer an på hvor gamle dere er, synes jeg. Stor forskjell på 20 og 32 år, enn f.eks. 30 og 42 år. Anonymous poster hash: ad798...9c9 Vi er 30 og 42. Mamma og pappa er begge 48. Både mamma, pappa og min kjæreste blir utseende og oppførselsmessig tatt for å være ca 35-40 år. Min kjæreste er så like mamma og pappa på såMange måter... Det er så rart. Mitt yngste søsken er bare noen år eldre enn hans barn også. Anonymous poster hash: 6c4f4...887 Du har jo veeeldig unge foreldre da, så når du er 30 og han 42, så er det ikke store forskjellen synes jeg.. Anonymous poster hash: ad798...9c9 Ja, jeg har unge foreldre. Men alt dette gjør meg ukomfortabel likevel. Spes fordi min kjæreste og mine foreldre er så like personlig, og mye av det er kanskje pga alder. Jeg vet ikke... Jeg hadde nok syntes det var rart om mine barn skulle kommet hjem med en kjæreste som var nærmere min alder enn deres alder. Jeg et liksom redd for at jeg presenterer de og så blir han skikkelig kompis av pappa og stefaren min. Det er veldig sannsynlig, for de har så mange felles interesser. I utgangspunktet er jo ikke det noe galt, de hadde jo et godt forhold til pappan til mine barn, men når alderen er så lik, og interessene deres også, så gjør det meg litt ukomfertabel Anonymous poster hash: 6c4f4...887
SuperFries Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er 35, min mann 47. Vi har vært sammen i åtte år. Nå har du veldig unge foreldre, så det spiller jo litt inn også på de rene tallene. Det er godt mulig dine foreldre ikke liker det til å begynne med. Når de ser du er lykkelig så vil de nok etterhvert akseptere det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Mannen min er nærmere foreldrene mine i alder enn meg. De trives også i hverandres selskap. Aldersforskhelken har aldri blitt kommentert av foreldrene mine, men jeg syntes jo det var litt rart i begynnelsen. Det går så fint så Anonymous poster hash: e057a...c87
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 28 og 40 her. Han er 11 år eldre enn meg:) Anonymous poster hash: c5cfc...6a5
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Syns det er rarere at begge dine foreldre er bare 48 enn at mannen din er 42....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Min nye flamme er 29, og jeg er 34. Regner med litt mobbing fra lillebroren min når han finner ut at jeg dater en som er yngre enn ham :b Men who cares, egentlig. Blant voksne er alder bare et tall og har fint lite med modenhet å gjøre. X'n min er 8 år eldre enn meg og er langt mer umoden enn både meg og han på 29. Anonymous poster hash: 2ffb4...bbf
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Det er 19 år mellom min mann og meg. Var veldig mye motstand fra familien i starten, men det er ganske forståelig ettersom jeg ikke hadde fylt 20 enda. Nå, 5 år etter er det bare fryd og gammen. Vi koser oss sammen med familie, skal gifte oss og venter barn sammen. Mannen trives kjempegodt sammen med mine foreldre og jeg med hans. 12 år høres ikke ut som et problem i mine ører, så lenge man trives sammen, har noe til felles og er lykkelige. Familie og de rundt dere vil venne seg til det etterhvert uansett! Anonymous poster hash: 2b117...72a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Syns det er rarere at begge dine foreldre er bare 48 enn at mannen din er 42.... Rart som i negativt? De var 18 da de fikk meg. De har aldri vært sammen, men jeg har hatt det fint, jeg. Men problemet med at de fikk meg så tidlig er jo at de fremdeles oppfører seg, og ser mye yngre ut enn de er... Anonymous poster hash: 6c4f4...887
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Kjæresten min er seks år yngre enn meg, alder spiller sjeldent en rolle om personligheten stemmer. Og det er ikke din feil at du har så unge foreldre
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har en mann som er 11år eldre enn meg. Jeg er 6år eldre enn hans eldste barn, noe som var litt rart i starten men det går veldig fint. Iforhold til mine foreldre har det aldri vært ett tema at han er eldre enn meg. Min søster sa det ikke akkurat var noen bombe at jeg hadde funnet meg en eldre mann, det viste hun før jeg sa jeg hadde fått meg kjæreste. Min mann passer veldig bra inn i familien, vi er ulike men samtidig veldig like. Min far og han sin far er nesten prikk like i væremåte, noe som er ganske underholdene når de er sammen. Drikker kaffe på samme måten, snakker like rolig og med like svak stemme, irriterr seg over de samme ting osv. Meg og min mann snakket om barn før vi ble sammen. Ingen av oss ønsket flere barn, for om den ene eller andre ønsket barn ville vi ikke gå inn i ett forhold. Heldigvis for oss var vi like der, vi var fornøyd med de barna vi hadde og ønsket ingen kjærlighetsbarn for å bevise vår kjærlighet. Holdt med å skape en familie med mine og dine barn. Nå blir vi besteforeldre, det er vårt kjørlighetsbarn. Anonymous poster hash: 70792...e3a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 Du virker veldig opptatt av hva dine foreldre mener . Du er voksen, og det er du som skal være sammen med denne mannen! Det eneste som spiller noen rolle er hva DU mener. Anonymous poster hash: 6def2...50c
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 Min mann er 12 år eldre enn meg, og 7 år yngre enn mamma. Overhodet ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #19 Skrevet 11. mai 2014 Det er bare tall Anonymous poster hash: 060cc...cb9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #20 Skrevet 11. mai 2014 Mannen min er 15 år eldre enn meg, møttes når jeg var 18 år, hadde en "fling" den gangen, møttes igjen når jeg var 28 og han var 43, og ble sammen, fikk et barn, giftet oss og fikk 2 barn til. Han er 4 år yngre enn moren min, og 6 år yngre enn faren min, fant det ikke vanskelig å introdusere han, jeg viste jeg elsket mannen, og at følelsene var gjensidige.. Var foreldrene mine som lot meg vokse opp med "bare det er ekte kjærlighet", og det mente de nok, for de tok imot han og ga han en real sjanse 6 år inne i ekteskapet, 8 år inn i forholdet nå, og vet med hele meg at dette er eneste jeg ønsker meg, meg, han og våre 3 barn Anonymous poster hash: 0f8ee...b22
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #21 Skrevet 11. mai 2014 Mannen min er 30 år eldre enn meg, henholdsvis 1 og 2 år yngre enn mamma og pappa. Har gått overraskende bra, jeg så for meg masse negative tilbakemeldinger og hadde forberedt meg mentalt i månedsvis før jeg turte å presentere ham. Og så kom det bare gratulasjoner... nesten skuffende, jeg hadde jo forberedt en lang rekke forsvarstaler :-P Og om forholdet dem i mellom så er det klart det blir et mer kompisforhold enn et svigerforeldre/-sønn-forhold, men det er helt greit. Jeg er stor jente og har vel egentlig mer et sånt forhold til dem selv også. Anonymous poster hash: 33a00...7c5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #22 Skrevet 12. mai 2014 Min mann var 11 år eldre enn meg, og det gikk helt strålende. Vi hadde et fantastisk ekteskap i mange, mange år. 1 år er helt OK - det viktigste er at dere er glade i hverandre - da er ikke den aldersforskjellen for stor. Anonymous poster hash: 38b83...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå