Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Vi har et barn sammen som går i småskolen. Barnet og hunden er veldig glade i hverandre. Når barnet kommer hjem fra skolen bruker han mye tid på å kose med hunden.barnet skal bo 50/50 hos faren og meg. Funderer på om hunden også skal det, altså følge barnet. På den måten får den vært sammen med både det barnet jeg har fra tidligere og meg også. Samt at yngste alltid har hunden i nærheten. Det er ikke snakk om at yngste skal lufte hunden for det går ukedag det er en stor hund. Noen her med erfaringer rundt det at hunden har to bosteder? Anonymous poster hash: 2ec9d...e75
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Noen jeg kjenner har hunden 50/50:) de har ikke barn, så det er hunden som blir barnet. Det fungerer veldig bra for dem. Anonymous poster hash: 73b80...fca
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Min eks hadde det slik med sin hund. Men hunden ble altfor stresset av det, så han måtte ta over hunden full tid. Kommer kanskje an på alderen på hunden når dette skjer også. Anonymous poster hash: 13ca2...9c1
♥Nemi♥ Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg tror kanskje det er lurt at det blir barnets hund, og at den er den ekstra tryggheten. Ville gått for den løsningen :-)
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Høres ut som en bra idè at hunden bor der barnet bor, hvis dere føler at dere får tid til både barn og hund samtidig når dere er alene.Også får dere hjelpe hverandre hvis en av dere skal reise bort en plass man ikke kan ha med hund.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Det høres ut som en god ide. Datteren min vil gjerne ha med seg hunden til pappa, men han kan ikke ha dyr der han bor. Så det hender de kjører innom og henter hunden for en skogstur. De fleste hunder vil tilpasse seg dette helt fint. Det er jo bare å følge med på hunden og endre pæ det hvis den viser tegn til mistrivsel. Det er flere jeg har hørt om der hunden følger barna. Anonymous poster hash: 99cec...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå