Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har omtrent aldri vært singel siden jeg fikk min første kjæreste som 14 åring. Ble da sammen med en eldre gutt og forholdet varte i fem år. Felles beslutning å gå fra hverandre. Ville være singel, men traff en mann to mnd etter bruddet. Det skulle være harmløs moro, men ble fort seriøst og var sammen i ti år. Fikk tre barn sammen. For åtte mnd siden flyttet vi fra hverandre. Felles avgjørelse, men jeg var nok pådriveren. To mnd etter begynnte jeg å date en kompis jeg på det tidspunktet hadde kjent ett års tid. Veldig tilfeldig at det utviklet seg slik, men jeg har det bra. Er veldig forelska og lykkelig. Vi drømmer om en fremtid sammen, men jeg kommer ikke helt over at jeg aldri har vært skikkelig singel. Kun hatt sex med disse tre mannfolka. Jeg savner jo ingenting ved å være singel, har deg veldig, veldig bra i dette forholdet, men tar det rolig pga barna. Er jeg normal..? Anonymous poster hash: a0288...fc3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Du høres helt normal ut ja 😉. Men jeg personlig hadde aldri klart og hoppe så fort inn i et nytt forhold. Glad for de årene jeg har vært alene og veldig takknemlig må som jeg endelig har funnet kjærligheten i en alder av 30 år 😊 Anonymous poster hash: 0a263...f81
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Du høres forhåpentligvis helt normal ut for sånn er jeg og:) Vært i relativt få, men seriøse og stabile forhold. Har ikke ment å bli sammen med noen rett etter bruddene, men det bare skjer. Anonymous poster hash: d2819...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå