Gå til innhold

Til dere som bruker bilde av barnet i bursdagsinvitasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tenker dere at dere vil gjøre det? Synes det er så koselig å sende invitasjon med et fint bilde av barnet iallefall til familien, men når barnet begynner i barnehage og skal invitere venner derfra blir det vel litt annerledes tenker jeg..

Hvordan gjør/gjorde dere det?

Anonymous poster hash: 9e410...141
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt at klassevennene til barnet mitt i 2. klasse gjør det i hvert fall.

Skrevet

Det er normalt at klassevennene til barnet mitt i 2. klasse gjør det i hvert fall.

så bra :) 

Skrevet

I min tredjeklassings klasse er det vanlig fortsatt. Sist var det en jente som hadde seks bilder av seg selv på invitasjonen. Alle litt poserende. Jenta er nydelig og jeg skjønner at det er vanskelig å velge blant alle de fine bildene, men for meg ble det litt i meste laget. 

Skrevet

I min tredjeklassings klasse er det vanlig fortsatt. Sist var det en jente som hadde seks bilder av seg selv på invitasjonen. Alle litt poserende. Jenta er nydelig og jeg skjønner at det er vanskelig å velge blant alle de fine bildene, men for meg ble det litt i meste laget. 

hehe såpass ja. annerledes enn fra da jeg var liten da. Er det slik at det er "konkuranse" om å ha de flotteste bildene og da kan jeg se for meg? når de er litt eldre?

Skrevet (endret)

Her fikk eldste senest forrige uke invitasjoner til tre forskjellige12 årsdager, alle med bilder. Men er sikkert forskjellig fra skole til skole (klasse til klasse...) Bildene de bruker her er enten litt tabbebilder eller bilder som passer til bursdagens tema. Eldste hadde minecraft tema sist og da redigerte jeg hans ansikt inn på den ene figuren fra spillet og hadde på invitasjonene.

Endret av Tre sjarmtroll
Skrevet

Har aldri vært borti det til mine to 6 og 14 år)

Skrevet

jeg bruker det. den eldste min er 10 : ) lettere for foreldre å koble og huske hvem det er. spes.om flere har samme navn eller om det er store klasser å. men vi gjør det for at det er vanlig på vår skole og koselig.

Skrevet

Fikk bilde nå denne uken med 4 bilder av jenta på. De går i 3.klasse.

Vi har aldri gjort dette og nå sist skrev jeg alle invitasjonene selv for hånd.

Anonymous poster hash: b2fa5...2e3
Skrevet

hehe såpass ja. annerledes enn fra da jeg var liten da. Er det slik at det er "konkuranse" om å ha de flotteste bildene og da kan jeg se for meg? når de er litt eldre?

Nei, ikke helt tror jeg. Det er jo alltids noen som gjør mer ut av alt enn andre, men det er klart at når barna er større skal de også selv være med og bestemme. Det er ikke lenger litt rare og morsomme bilder. 

Skrevet

Er ikke så vanlig med bilder på invitasjonene her, men noen er det jo. Da gutten min nettopp hadde startet i første klasse ble han invitert i bursdag til en jente i klassen. På invitasjonen var det et bilde av henne i et basseng, sikkert fra sommerferien. Gutten min, som på det tidspunktet ikke kunne lese, ble så glad fordi han trodde de skulle i svømmebursdag :D

Skrevet

I gutten min sin klasse , 4 klassetrinn, har alle som inviterer bilde på. Gutter og jenter. Alle synes det er stas. Ser ikke på det som konkurranse dem imellom. Naturlig , sjarmerende bilder av blide unger :)

Anonymous poster hash: b0e83...2c8

Skrevet

Her er det omtrent 50/50 tenker jeg.

Halvparten kjøper ferdige innbydelser i bokhandelen som de bare fyller inn, den andre halvparten lager en enkel innbydelse på pc'en og legger inn et bilde av ungen før de printer ut. Det er enkle greier som regel, bare et A4-ark, kanskje et farget ark, men hvem, hva, hvor og et bilde eller to av bursdagsbarnet.

Anonymous poster hash: 87599...8d0
Skrevet

Foreldrene mine sendte ut invitasjon til felles 70 årsdag for en stund siden, med bilde av begge to.

Anonymous poster hash: 6eaba...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...