Gå til innhold

noen som vet ang utsettelse av mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen om en uke. Det passer fryktelig dårlig. Hvordan kan jeg utsette den? Bruker ikke noe p piller eller noe i dag. Har en resept på p piller her. Hvis jeg starter på de nå vil jeg da utsette mensen? Finnes det andre alternativer?

Anonymous poster hash: 629f1...338

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du starter på p-piller nå, så vil du mest sannsynlig utsette mensen. Men du kan også risikere å spotte, mange som gjør det i begynnelsen dessverre. Tror man kan få resept på noen piller som skal utsette mensen, men det må du nesten snakke med legen om. Husker ikke navnet...

Anonymous poster hash: 8d2fd...352
Skrevet

Det finnes tabletter som heter Primolut som er til utsettelse av mens. Skal påbegynnes 3 dager før forventet mens. Må få resept av lege.

Skrevet

primolutt er flott til sånt : ) men må taes når de skal ellers får man mensen fort tilbake..og spotter mye. kanskje p piller er bedre hvis du kan begynne å ta de med en gang.minipiller er ikke tingen iallefall for de blør de fleste av i begynnelsen.

Skrevet

Prinolut fungerte kjempe bra for meg. Skulle egentlig hatt mensen på bryllupet mitt. Tok første tabletten 3 dager før jeg forventet mensen. Hadde et blødningsfritt bryllup ;)

Anonymous poster hash: 72028...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...