Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er førstegangsgravid i uke 25, og idag når jeg klemte på puppene mine (vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det egentlig, for de er så ømme) så kom det ut bittelitt gul væske... Hva i all verden er dette?? Det var helt luktifritt og rennende. Er det ikke litt tidlig å få melk? Hilsen svært forundret jente :S Anonymous poster hash: f02bb...f7c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Det er råmelk. Jeg fikk også melk tidlig sist. Anonymous poster hash: 183f0...dd2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Okei, nå ble jeg nesten litt letta her:) Var redd for at jeg ikke kunne amme pga brystoperasjon for noen år siden, men hvis jeg allerede har fått råmelk så lover det jo godt for ammingen. Takk for svar! Anonymous poster hash: f02bb...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå