Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Dette fordi vi ønsket stabilitet for 2-åringen ved å fortsette i familiebarnehagen som han har gått i siste året. Men nå skal barnehagen jeg trodde jeg skulle fortsette i legges ned! Noen med erfaring som vet hva beste måte å likevel klare å få plass der jeg ønsker? Anonymous poster hash: 511bb...93c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Ingen erfaring men jeg hadde ringt i morgen. Lenge siden du takket nei? Anonymous poster hash: 4d500...e7a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Antar at du har krav om plass i ny bhg pga nedleggelse, ring kommunen og spør. Selv om det er en privat barnehage, så er jo som regel alle delvis statlig finansiert, og går under samme barnehageopptak. Anonymous poster hash: 006fb...2b1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg regner med at siden første opptak er over, så vil jeg tro det blir vanskelig og få plass der du vil. Regner med at du har krav påny plass, men har nok ikke noe valg når det gjelder hvilken barnehage Anonymous poster hash: 4a1e1...a06
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Det står i vedtektene om du har krav på plass i en av de kommunale barnehagene. Det har du sannsynligvis, men du får nok ikke velge hvor. Anonymous poster hash: 89fcd...2f0
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Er et par måneder siden jeg takket nei. Vi har heldigvis god barnehagedekning i området her og ringte barnehagen vi ønsker plass i fredag ettermiddag. Dette er også en kommunal barnehage, så håper det hjelper oss... Anonymous poster hash: 511bb...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå