Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Har 2 barn fra før, har blitt uplanglagt gravid. Hjertet mitt sier at vi skal gå for det, mens hjernen og magefølelsen sier at jeg skal stoppe det. Hva skal man høre på?? :-( Anonymous poster hash: 5f02e...3ed
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Hør på fornuften. Er som ofte da man gjør de beste valgene... Anonymous poster hash: f1782...0a4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har nettopp tatt abort selv. Fikk den første pillen på tirsdag, og tok de andre på torsdag. Måtte dessverre bruke hodet denne gangen, og ikke følge hjertet mitt som sa at jeg burde beholde det. Er 19 år gammel med en datter på seks måneder. Ville blitt utrolig tøft med to! Jeg velger fortsatt å tro at jeg tok riktig valg denne gangen.Ønsker deg uansett lykke til! Anonymous poster hash: e4788...9f3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har nettopp tatt abort selv. Fikk den første pillen på tirsdag, og tok de andre på torsdag. Måtte dessverre bruke hodet denne gangen, og ikke følge hjertet mitt som sa at jeg burde beholde det. Er 19 år gammel med en datter på seks måneder. Ville blitt utrolig tøft med to! Jeg velger fortsatt å tro at jeg tok riktig valg denne gangen. Ønsker deg uansett lykke til! Anonymous poster hash: e4788...9f3 Jeg skal ikke prøve å få deg til å føle deg dårlig, men hva er grunnen til at du klarte bli uplanlagt gravid to ganger på så kort tid, om første heller ikke var planlagt? Svar til HI, vi sto i samme båt for ett år siden, to planlagte, så kom en overaskelse. Vi var uforsiktige. Ingen plan med nr tre enda, men vi beholdt og har aldri angret Anonymous poster hash: 36f82...e19
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Her var det barn nr fire som kom som en stor overraskelse, testet positivt før tredjemann var 1 år gammel. Jeg fikk sjokk, jeg gråt, jeg ante ikke hvordan jeg skulle orke det, men abort tenkte jeg faktisk aldri på. Minste er 5 år nå og det har gått over all forventning, er så glad for at hun bestemte seg for å komme til oss, en fantastisk jente er det. Vet ikke om det var hjertet eller fornuften som gjorde at abort ikke var aktuelt for oss selv om vi ikke skulle ha flere barn, mannen sto på venteliste for sterilisering og jeg gikk på pilla. Vi var veldig bestemte på at vi ikke skulle ha flere barn, men så ble vi gravide likevel og da ble det et barn til.... Har aldri angret ihvertfall. Jeg tenker at om man skal ta abort så må det være gode grunner til at man ikke kan ta imot barnet, sånn er det for meg ihvertfall. Da jeg ble gravid uten at det var planlagt så var egentlig eneste grunnen til å evt skulle tatt en abort at barnet ikke var planlagt og vi trodde vi var ferdige med små barn. Det er ikke gode nok grunner for meg. Men denne gangen er det ikke mitt valg, det er ditt. Bare du selv, som står i ditt liv, vet hva du har kapasitet til. Det er helt umulig for meg eller andre her inne å vite hva som er rette valget for akkurat deg i akkurat ditt liv. Jeg er 100% sikker på at du finner den løsningen som er best for deg, og jeg dømmer deg ikke uansett hva du velger. Velger du abort er jeg sikkert på at dine grunner er gode nok for deg, og det holder i massevis. Anonymous poster hash: 6d9f2...9c4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 vi har ikke mere familie, og ikke så mange venner. det føles jo helt perfekt nå med to barn på 3 og 5 år, og jeg er student også. er bare så redd for å angre hvis jeg tar abort, men for den andre siden så har jeg denne magefølelsen :-( Hi Anonymous poster hash: 5f02e...3ed
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Ikke ta abort. Anonymous poster hash: a6784...29b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har nettopp tatt abort selv. Fikk den første pillen på tirsdag, og tok de andre på torsdag. Måtte dessverre bruke hodet denne gangen, og ikke følge hjertet mitt som sa at jeg burde beholde det. Er 19 år gammel med en datter på seks måneder. Ville blitt utrolig tøft med to! Jeg velger fortsatt å tro at jeg tok riktig valg denne gangen. Ønsker deg uansett lykke til! Anonymous poster hash: e4788...9f3 Jeg skal ikke prøve å få deg til å føle deg dårlig, men hva er grunnen til at du klarte bli uplanlagt gravid to ganger på så kort tid, om første heller ikke var planlagt? Svar til HI, vi sto i samme båt for ett år siden, to planlagte, så kom en overaskelse. Vi var uforsiktige. Ingen plan med nr tre enda, men vi beholdt og har aldri angret Anonymous poster hash: 36f82...e19 Hun skriver jo ikke at det ikke var planglagt første gangen. Er mange som blir gravide selv med prevansjon. Ble selv gravid MED kondom. Anonymous poster hash: 36bc0...4fe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har nettopp tatt abort selv. Fikk den første pillen på tirsdag, og tok de andre på torsdag. Måtte dessverre bruke hodet denne gangen, og ikke følge hjertet mitt som sa at jeg burde beholde det. Er 19 år gammel med en datter på seks måneder. Ville blitt utrolig tøft med to! Jeg velger fortsatt å tro at jeg tok riktig valg denne gangen. Ønsker deg uansett lykke til! Anonymous poster hash: e4788...9f3 Jeg skal ikke prøve å få deg til å føle deg dårlig, men hva er grunnen til at du klarte bli uplanlagt gravid to ganger på så kort tid, om første heller ikke var planlagt? Svar til HI, vi sto i samme båt for ett år siden, to planlagte, så kom en overaskelse. Vi var uforsiktige. Ingen plan med nr tre enda, men vi beholdt og har aldri angret Anonymous poster hash: 36f82...e19 Hun skriver jo ikke at det ikke var planglagt første gangen.Er mange som blir gravide selv med prevansjon. Ble selv gravid MED kondom. Anonymous poster hash: 36bc0...4fe Hvor står det at første barn var planlagt? Det var bare et spm. Det er ikke mange som blir gravide med prevensjon sålenge det brukes riktif. Det skjer ja, men etter ett uhell tar man kanskje fler forhåndsregler? Anonymous poster hash: 36f82...e19
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan skjønne at det er vanskelig, men å ta abort pga bekvemmelighetshensyn synes jeg er veldig trist og noe jeg aldri kunne ha levd godt med. Men du må nesten kjenne etter om det er hjertet eller fornuften som betyr mest for deg. Uansett, det spirer og gror et lite menneskebarn i deg som sikkert ønsker livets rett. Anonymous poster hash: ac060...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå