Gå til innhold

Mensen skulle vært her for 12 dager siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I januar fant jeg ut at jeg var gravid utenfor livmoren. Ble innlagt på sykehuset fordi ene eggstokken hadde sprukket, eggstokken klarte de å "lappe" sammen igjen, men det samme kunne skje igjen.

Jeg har aldri brukt p-piller, p-ring osv. Da jeg ikke har hatt lyst rett og slett. Men hvertfall, jeg skulle hatt mensen rundt den 28-29 april(syklusen min har aldri vært mer forsinket enn 3 dager), å nå er jeg 12 dager over forventet mens. Har tatt flere graviditetstester, å alle er negative?? Har typiske symptomer på graviditet, men når testene er negative så er jeg vell ikke gravid, eller? Noen som har opplevd det samme, kan man være gravid å fortsatt få negative tester? Eller kan det være en sjangs for at jeg er gravid utenfor livmoren igjen?

Håper noen kan svare, takk!

Anonymous poster hash: 7d7ee...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde gjettet på det siste du skrev… så viktig å kjenne etter at du ikke har noe vondt der...

Anonymous poster hash: 07e48...8e1
Skrevet

Har tenkt det samme selv. Men har ikke hatt noen typiske smerter, mer murringer som kommer å går. Håper på det beste!

Anonymous poster hash: 7d7ee...6b2

Skrevet

Jeg fikk et par negative tester første mnd jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 14552...a25

Skrevet

Jeg ville ringt legen i morgen, med din historie får du sikkert tatt noen blodprøver for å sjekke hormonnivået og kanskje en ultralyd. Om det er et nytt foster utenfor livmor er det viktig at det oppdages tidlig...

Det samme skjedde med mamma nemlig, to foster utenfor livmor på samme året. Siste ble oppdaget så sent at de måtte fjerne hele egglederen, mamma holdt på å dø. Det viste seg at den andre egglederen var blitt tett/ødelagt, så hun ble steril av disse to hendelsene...

Anonymous poster hash: ad9bf...1be
Skrevet

Kan være at du ikke skiller ut nok hcg i urin. Be om en blodprøve i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...