Gå til innhold

Hun poster masse bilder av min mann..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på jobbreise. De to siste døgnene har ei han jobber med postet et par bilder av hun og min mann mens de danser og koser seg. Har ingen feeling av at noe er på gang, men jeg ville ikke postet bilder mens jeg danse med noen annens mann. Ville dere? Er jeg snål som reagerer?

 

Anonymous poster hash: 16e40...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det hadde vært noe imellom dem, tipper jeg at de aldri hadde postet noe sånt...... så sikkert bare artig lag med gode venner, tenker jeg.

Skrevet

Samme tenker jeg, om de hadde hatt noe å skjule hadde de aldri lagt ut bilder .... ;) 

Skrevet

Syns han det er greit at andre legger ut bilde av han?

Det er det eneste jeg reagerer på. Jeg syns det er frekt når man ikke kan gå ut med venner eller jobben uten at det skal legges ut bilder uten tillatelse fra den det gjelder.

Det er ulovlig.



Anonymous poster hash: 03ac6...050
Skrevet

Jeg hadde følt meg rimelig patetisk om jeg hadde gjort det samme. Pinlig, rett og slett. Hva sier mannen din?



Anonymous poster hash: 6d13d...e13
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, og jeg er ikke særlig sjalu av meg.

 



Anonymous poster hash: 60ae6...271
Skrevet

Det hadde jeg virkelig ikke likt å mannen min ville heller ikke ha danset med en kollega når de er på jobbreise.

Synes ikke det er greit heller jeg.

 

Anonymous poster hash: a123f...b5f

Skrevet

Da hadde jeg blitt skikkelig sur! Både på hun og mannen.. Sikkert greit at de danser litt.. Men, å legge det ut på Facebook, så alle andre kan se det og.. Da hadde jeg følt meg skikkelig dum!

 

Anonymous poster hash: 55e62...bfd

Skrevet

De har nok pult. Jeg oppfører meg normalt når jeg er utro.

 

Anonymous poster hash: 9c097...ffb

Skrevet

At han danser med henne er ok. Man ser at det ikke er noen ballade, ser mer ut som swing, hehe. Vi har ikke noe tillitsproblemer, så er ikke bekymra for at de danser sammen, det er helt ok, både han og jeg gjør det. Mannen min veit nok ikke at de er postet på Facebook, da han er der inne uhyre sjeldent. Jeg greier ikke helt å si hvorfor, men jeg syns det er en tanke ufint.. Kanskje lite hensynsfullt? Jeg sitter hjemme og hun burde kanskje tenkt på hvordan jeg, og andre, kunne oppfattet det... Men det er kanskje det som er målet hennes.. Jeg veit ikke helt jeg, syns bare det var litt rart..

 

Anonymous poster hash: 16e40...bb0

Skrevet

Hadde ikke tenkt i retning utroskap jeg heller, men hvorfor i all verden hun gjør det, det er jo merkelig.

Synes det er frekt å legge ut bilder av andre uten samtykke. Skjønner heller ikke poenget.

 

Anonymous poster hash: eb60f...ef4

Skrevet

Jeg hadde ikke en gang tenkt over det. De har det gøy. Det er da helt uskyldig. Hun har vel bare andre grenser for hva som skal postes enn deg. Det er jo mange som deler nesten alt de gjør, og selv om jeg personlig synes det er teit, så er det jo ikke problematiske bilder som postes.

 

Anonymous poster hash: 2e68a...817

Skrevet

Det hadde jeg virkelig ikke likt å mannen min ville heller ikke ha danset med en kollega når de er på jobbreise.

Synes ikke det er greit heller jeg.

 

Anonymous poster hash: a123f...b5f

Han får ikke danse med andre, altså? Det er jo rimelig eiesykt.

Skrevet

Jeg hadde ikke en gang tenkt over det. De har det gøy. Det er da helt uskyldig. Hun har vel bare andre grenser for hva som skal postes enn deg. Det er jo mange som deler nesten alt de gjør, og selv om jeg personlig synes det er teit, så er det jo ikke problematiske bilder som postes.

 

Anonymous poster hash: 2e68a...817

Greit de deler nesten alt de gjør selv, men det er ULOVLIG å poste bilder av andre uten tillatelse.

 

Anonymous poster hash: 03ac6...050

Skrevet

At han danser med henne er ok. Man ser at det ikke er noen ballade, ser mer ut som swing, hehe. Vi har ikke noe tillitsproblemer, så er ikke bekymra for at de danser sammen, det er helt ok, både han og jeg gjør det. Mannen min veit nok ikke at de er postet på Facebook, da han er der inne uhyre sjeldent. Jeg greier ikke helt å si hvorfor, men jeg syns det er en tanke ufint.. Kanskje lite hensynsfullt? Jeg sitter hjemme og hun burde kanskje tenkt på hvordan jeg, og andre, kunne oppfattet det... Men det er kanskje det som er målet hennes.. Jeg veit ikke helt jeg, syns bare det var litt rart..

 

Anonymous poster hash: 16e40...bb0

Hvorfor tror du hun har som mål å opptre lite hensynsfult ovenfor deg?

 

Anonymous poster hash: 4a834...894

Skrevet

Er et par bilder MASSE bilder?

 

Anonymous poster hash: ac5c8...890

Skrevet

Skriv en kommentar til bildet!! Og noe som går direkte til henne som f.eks: koselig at du trimmer mannen min til han kommer hjem! Så forstår hun at du ser bildene (som hun kanskje ikke tenker at du gjør....)



Anonymous poster hash: 8fcee...b43
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg danser med alle jeg kan slå klørne i når jeg hører riktig musikk. Min egen mann og din!

Men jeg poster ikke bilder fra fest uten å ha spurt dem som er med på bildet om det er OK. Hvorfor spør du ikke bare gubben, da, i stedet for å sitte og koke sammen historier? I min barndom kunne man bruke telefonen til å ringe folk med, ikke bare til å sjekke Instagram. Prøv det! 

Skrevet

Jeg koker ikke samme historier, jeg er ganske så sikker på at det har hatt en hyggelig kveld begge to, thats it. Men jeg kjenner at jeg reagerer på postingen av bilder, og er litt usikker på HVORFOR jeg reagerer, og luftet da det her inne, om jeg var litt teit som syns det var merkelig, eller om det er helt ok å poste sånne bilder :)



Anonymous poster hash: 16e40...bb0
Skrevet

Jeg syns dette kommer i kategorien "slikt man ikke gjør". Hadde aldri postet bilder av meg selv dansende med en annens mann, uansett hvor uskyldig det var.

 

Anonymous poster hash: 6239e...4ca

Skrevet

Jeg ville fortalt det til mannen, så han ble klar over det. Du kan jo også nevne til ham hva du synes om bildene. 

Jeg ville syntes det var ubehagelig, ufint, og jeg ville nevnt til mannen min at bildene sender signaler til andre venner av henne/deg/han (hvem enn som kan se disse bildene), det vil virke både rart og kanskje mistenkelig for enkelte. Noen vil kanskje tro de er et par. Jeg ville IKKE likt at bilder av mannen og ei annen dame som danser, jeg ville ikke likt at bilder ble tatt, og i hvert fall ikke lagt ut på nett! Helt ok at de danser, men hvorfor må det tas bilder, og hvorfor i h***** skal det legges ut på nett?!



Anonymous poster hash: 3bd32...2c3
Skrevet

jeg tenker at manne din ikke en gang tenker over det og det er ikke sikkert at han vet at hun har lagt ut alle disse bildene heller. Men om de hadde hatt "noe på gang" eller et elsker forhold hadde han nok blitt hvit av skrekk :D

 

Men det kan jo også godt tenkes at denne dama er betatt eller forelsket i mannen din og vil sette en liten støkker i deg alla " se hvor gøy vi har det sammen ". Mulig hun vil gjøre deg litt sjalu ??

Skrevet

Ikke for å være pessimistisk, men en dame postet noen bilder av dem sammen på fb etter en tur med jobben. Han flira godt av meg når jeg tok det opp med han og mente jeg var sjalu på ingenting. Vel, jeg klarte ikke å berolige tankene så i et ubevoktet øyeblikk sjekket jeg dataen hans og der inne var det mye rart. Var visst mer enn bare venner for å si det sånn. Derav en ex i dag.



Anonymous poster hash: e6b84...f94
Skrevet

Det jeg egentlig reagerer er på at mannen din "godtar" at hun har lagt ut bilder av dem sammen, jeg tenker på bygdedyret her...



Anonymous poster hash: b9b15...d56
Skrevet

Pleier han og danse med andre da? Det kommer litt an på hvordan han er ellers. Om det bare er tilfeldig at han denne gang har danset med ei som er glad i å legge ut bilder på fb, liksom...



Anonymous poster hash: dd3ca...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...