Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er i uke 39 nå, og holder på å gå på veggen! ALT irriterer meg, og jeg er bare sur, sur og sur.. Jeg klarer ikke la være heller, men vet jo at jeg ikke har noe å være sur for sånn egentlig. Det går jo utover de jeg bor sammen med. Jeg prøver og jeg anstrenger meg alt jeg har for ikke å være sint og sur, men det er så vanskelig.. Jeg har hatt det sånn konstant i over en uke nå, og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Lengter bare etter å bli ferdig med fødsel og få baby i armene mine, så jeg kan bli ferdig med denne sur og sint perioden.. Men jeg ønsker jo mest av alt å få et friskt barn og får så dårlig samvittighet for at jeg bare tenker på at jeg er så lei.. Aaaaah, noen som vet noe som hjelper? Jeg får desverre ikke gjort så altfor mye fysisk da bekken og diverse stopper meg, ellers hadde nok det hjulpet... Anonymous poster hash: 3a4ca...928
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Ingen som har noen råd? Jeg orker ikke tanken på å skulle gå slik i uker til... Anonymous poster hash: 3a4ca...928
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Kan det hjelpe å få tatt et avslappende bad? Bli massert forsiktig? lese en hyggelig bok, noe for å få tankene bort på noe annet? Jeg var ikke i dårlig humør i svangerskapet, så jeg har ikke erfaring å sikte til desverre. Anonymous poster hash: 34f22...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå