Gå til innhold

Dere pulverhekser, hvilket pulver funker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke Herbalife da det endte med ekstrem vektnedgang som endte i sykehusinnleggelse for 25 år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå høres ekstrem vektnedgang bra ut... Men, jeg har lagt meg på lutens linje, da blir jeg ikke sprø av tyggestopp og saltsug. Nutrilett sjokoladesmak frokost lunsj og mellom og vanlig middag med familien.

Skrevet

Noka. Jeg har gått ned mange kilo med noka sjokoladeshake kombinert med nutrilett barer når jeg har vært på tur. Noka er noe dyrere enn nutrilett eks. Den er også bedre, og den er ikke helt ekstrem ekstrem lavkalori, så det kan du gå på over lengre tid. Spesielt om du spiser vanlig middag utenom, som gjør at du ikke ligger på farlig lavt inntak. Noka smaker også best synes jeg. 

Jeg har gått på noka i mange år. Hadde startet igjen hvis det ikke var for at jeg er syk og sliter med blodsukkersvingninger til tusen og har kastet meg på lavkarbo for å prøve noe.. Sluttet faktisk for at jeg ble syk, ikke av fri vilje. Så god og lettvindt er den egentlig :) 

Noka har egen side også, hvor du kan lese og skrive. 

Skrevet

Nutrilett. Definitivt.

Ellers har jeg nå oppdaget kål, strimlet et halvt hode nykål, en paprika og noe vårløk, krydra med salt og pepper og ramsløk (som de har på Tiger!!) og freste i panna. Masse mat, kjempegodt og bare ting som er bra for deg. Når man driver pulver må man ha tygge- og svelgefest minst en gang om dagen for ikke å bli mannevond.

Skrevet

Jeg har ikke planer om å holde på med dette til evig tid, altså over flere år. Jeg har alt gjort og gjør det jeg bør, men dette er en ypperlig måte å få periodevis fortgang på. Men som luten sier, jeg må tygge, og jeg må ha noe skikkelig innimellom. Dessuten vil jeg ikke at barna mine skal se at jeg spiser bare pulver, de skal lære seg at man er som man er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...