sug lut Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Ikke at jeg vil ha tispe, og ikke at jeg kan skryte på meg å være i målgruppa hans (eller han i min), men som hundeannonse med en bitteliten kontakt-bit på slutten er denne nokså uovertruffen. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48324943&searchclickthrough=true&searchQuery=
Gjest Kira Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Dette er en av de bedre annonsene jeg har sett på finn. Skulle likt å se dette ende som en romantisk film som ender med alle tre sammen
Ziva Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Herlig, men jeg oppfyller ingen av hans krav. Men Mira var fin og jeg vet hvem jeg skal tipse om Mira. Hun er heller ikke singel og 30 men Mira ville fått et flott hjem.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Haha ja denne var virkelig fin og åpenbart at fyren virkelig bryr seg. Likte at han skrev det om hamster - han er genuint opptatt av Miras ve og vel. Skulle gjerne ønsket henne velkommen hit
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Den var en av de bedre. Hadde jeg bare vært ti år yngre, singel og uten katt så kanskje det gitt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Ja dette var en av de bedre på finn Håper det får en flott slutt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Denne var fin. Nesten så man ble litt rørt, samtidig som jeg flirte. For kjærligheten denne mannen har for hunden sin skinner så tydelig igjennom. Hun har nok hatt det godt der, og det står respekt av at han elsker kompisen sin høyt nok til å ønske et enda bedre liv for henne. "kommer byksende som en ulv på lykkepiller når hun ser barn" - Hehehe Jeg håper også at dette ender som i eventyrene.
sug lut Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2014 Herlig, men jeg oppfyller ingen av hans krav. Men Mira var fin og jeg vet hvem jeg skal tipse om Mira. Hun er heller ikke singel og 30 men Mira ville fått et flott hjem. Å, så bra, jeg har tenkt masse på om jeg kjenner noen som fyller minst en av rollene, men jeg kommer bare på folk som er single under 30, ikke som vil ha hund
Superdolly Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Morsom annonse, og det er tydelig at han er glad i hunden. Det liker jeg. Skulle gjerne tatt hunden selv, men jeg har allerede hund og den er ikke overbegeistret for å få andre hunder inn i familien, vet jeg.
Bustetroll Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Jeg vil ha! Mannen eller hunden? Gjerne begge.... Kan bli litt forvirring rundt navn i huset da men. Jatakk begge deler! Jeg syns heller han burde gjort om annonsen. Ikke gitt bort bikkja, men funnet en dame ! Endret 11. mai 2014 av Bustetroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå