Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Noen som har bestillt derfra? Lurer på om det kommer toll på klærne? Har funnet en fin kjole, men den blir jo dyrer å kjøpe der enn i butikk hvis jeg også må betale toll. Anonymous poster hash: 5cf0d...ec5
lillespiree Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har bestilt derifra flere ganger - ingen toll Gratis frakt er det også. Meld deg på nyhetsbrevet så får du 100 kr i rabatt!
Ileus Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har bestilt derifra flere ganger - ingen toll Gratis frakt er det også. Meld deg på nyhetsbrevet så får du 100 kr i rabatt! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå