Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Ga etter for det evinnelige maset fra sambo med at jeg skulle være på topp, til tross for bekkenløsning. Det skulle jeg ikke gjort! Det var en veldig god grunn til at det ikke anbefales. Gikk greit helt til slutten da helt grusome smerter kommer helt plutselig og jeg hyler til og lener meg raskt til siden. Til dere som har født; kun fødselsmerter kan beskrive smerten som kom og varte i noen minutter. I tilleg sprer en "mildere" smerte nedover låret og hadde etter en time nådd helt ned i ankelen. Kjennes ut som en nærve er i klem. Smerten nedover benet er fremdeles den samme, men den i bekkenet/hofta er ikke like ille. Men fremdeles VELDIG vond. Hver minste bevegelse smertefull og det kjennes ut som om jeg har mistet nesten all styrke i beinet. Nesten så jeg må løfte det med hendene hver gang jeg flytter på det. Nå har jeg virkelig lært! Og det har sambo også! Siste gang han spør om jeg kan gjøre noe som går mot både lege, jordmor og fysioterapauts anbefaling. Blir nok lettere å få han til å støvsuge og nå, for det får jeg ikke lov til av fysio eller lege. Au! Anonymous poster hash: 1f9e7...5eb
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Huff! Synd det måtte noe slikt til for at mannen skulle ta plagene dine på alvor. God bedring! Anonymous poster hash: 38270...f38
eelis Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Høres ut som isjas. Idiotisk mann du har, men du skulle heller ikke presset deg når du vet du har vondt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Ja han fikk seg en real oppvekker da jeg begynte å hyle og vred meg i smerter. Er litt komisk å tenke tilbake på der jeg ligger halvveis sittende på han og slengt utover senga mens jeg uler og puster som om jeg lå i fødsel. I tilleg beit jeg meg godt fast i madrassen. Hehe. Tror det var litt av et syn for flua på veggen. Tror jeg skal få karret meg i seng før det stivner helt. Håper det går over i natt. Hvis ikke har jeg heldigvis fysio rett over helga. Hi Anonymous poster hash: 1f9e7...5eb
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Så vondt har du tydeligvis ikke, som orker å skrive om det her inne for å høste sympati. Gå å legge deg du skrikesarah ! Anonymous poster hash: 96add...cb4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Isjas aner jeg ikke hva er, men hadde nesten invalidiserende bekkenløsning med første og far fått bekkenløsning igjen nå med andre. Er tidlig i stadiet og det blir holdt i sjakk med behandling, men jeg burde vist så mye bedre. Jeg har jo blitt advart at denne gangen kan det bli værre enn sist, selv med behandling ofte. Men jeg har lært og han har lært. Dust 1 og dust 2. Hehe. God natt damer. Hi Anonymous poster hash: 1f9e7...5eb
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Som jeg sa varte det værste bare noen minutter. De smertene jeg har nå er ikke på langt nær like ille og dessuten er det i bekkenet og beinet, ikke fingrene og øya! Sympati er jeg ikke ute etter. Var mer bare for å fortelle dere at jeg var dum og må ta straffen og at dere ikke gjør det samme. Type "lær av mine feil". Men så er jo dette bam/dib så det er jo alltids slike sure tåfiser som deg her. Natta. Hi Anonymous poster hash: 1f9e7...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå