Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Pasientene skal jo sove, og siden alle er stabile så er det liiite å gjøre...burde skrevet på oppgava mi men.... Anonymous poster hash: 42864...fff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Er akkurat gått ut i permisjon, så mine pasienter må sove uten meg på jobb. Men jeg ligger søvnløs med en veldig aktiv mage og halsbrann, hvis det hjelper ;-) Hva slags oppgave skriver du på? Anonymous poster hash: f68f5...db1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg skriver bacheloroppgave....sykepleier:)) Slriver om graviditet og rusmisbruk, tvang osv:) Hva jobber du med når du ikke er gravid?? Anonymous poster hash: 42864...fff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Så spennende tema!! Bachelor oppgaven er mye jobb, men definitivt noe av det jeg lærte mest av under studietiden. Jeg er sykepleier - jobber innen psykiatri :-) Anonymous poster hash: f68f5...db1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Tipper jeg også havner innen psyiatrien etterhvert:) Eller kanskje en kombinasjon:) ja er veldig spennende, lite skrevet i bøker om temaet så har lett endel for å finne stoff:) Gleder meg til å bli ferdig ihvertfall:) 4 år, 60% natt, barn og ny fødsel midt i løpet:) Alt går;) Hvor lenge har du vært sykepleier? Er det første barnet ditt? Anonymous poster hash: 42864...fff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ikke på jobb, men får ikke sove og kjeder meg også. Begynner å bli lei av å ikke få sove! Jeg er fysio - lærte også utrolig mye av bacheloroppgaven! Morsomt (men slitsomt) og lærerikt å jobbe med oppgaven. Anonymous poster hash: 7be75...6fe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Jeg skriver bacheloroppgave....sykepleier:)) Slriver om graviditet og rusmisbruk, tvang osv:) Hva jobber du med når du ikke er gravid?? Anonymous poster hash: 42864...fff Fikk du med deg artikkelen som var i en av avisene en av siste dagene? Det med at alle babyer som er født av mødre som har gått på..... begynner visst å bli trøtt likevel (jippi!!)..... altså, de som har under svangerskapet får det "erstatningsstoffet" for narkotika (er det mulig at det står så stille??).... de babyene fødes alle med abstinenser. He-he... dette ble litt uforståelig, håper du fikk med deg. I en av de store avisene en av aller siste dagene. Og jeg er klin edru, bare så det er sagt Anonymous poster hash: 7be75...6fe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Ja har lest den:) Men jeg har avgrenset den til ikke å gjelde de som går på LAR da så er ikke så relevant likevel.....angret litt på det for da hadde det vært MYE å skrive om... Anonymous poster hash: 42864...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå