Gå til innhold

Flere som kjeder seg på jobb i natt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pasientene skal jo sove, og siden alle er stabile så er det liiite å gjøre...burde skrevet på oppgava mi men....

Anonymous poster hash: 42864...fff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat gått ut i permisjon, så mine pasienter må sove uten meg på jobb. Men jeg ligger søvnløs med en veldig aktiv mage og halsbrann, hvis det hjelper ;-)

Hva slags oppgave skriver du på?

Anonymous poster hash: f68f5...db1

Skrevet

Jeg skriver bacheloroppgave....sykepleier:)) Slriver om graviditet og rusmisbruk, tvang osv:)

Hva jobber du med når du ikke er gravid??

Skrevet

Så spennende tema!! Bachelor oppgaven er mye jobb, men definitivt noe av det jeg lærte mest av under studietiden. Jeg er sykepleier - jobber innen psykiatri :-)

Anonymous poster hash: f68f5...db1

Skrevet

Tipper jeg også havner innen psyiatrien etterhvert:) Eller kanskje en kombinasjon:) ja er veldig spennende, lite skrevet i bøker om temaet så har lett endel for å finne stoff:)

Gleder meg til å bli ferdig ihvertfall:) 4 år, 60% natt, barn og ny fødsel midt i løpet:) Alt går;) Hvor lenge har du vært sykepleier? Er det første barnet ditt?

Skrevet

Jeg er ikke på jobb, men får ikke sove og kjeder meg også. Begynner å bli lei av å ikke få sove!

Jeg er fysio - lærte også utrolig mye av bacheloroppgaven! Morsomt (men slitsomt) og lærerikt å jobbe med oppgaven.

Anonymous poster hash: 7be75...6fe
Skrevet

Jeg skriver bacheloroppgave....sykepleier:)) Slriver om graviditet og rusmisbruk, tvang osv:)

Hva jobber du med når du ikke er gravid??

Fikk du med deg artikkelen som var i en av avisene en av siste dagene?

Det med at alle babyer som er født av mødre som har gått på..... begynner visst å bli trøtt likevel (jippi!!)..... altså, de som har under svangerskapet får det "erstatningsstoffet" for narkotika (er det mulig at det står så stille??).... de babyene fødes alle med abstinenser.

He-he... dette ble litt uforståelig, håper du fikk med deg. I en av de store avisene en av aller siste dagene.

Og jeg er klin edru, bare så det er sagt ;)

Anonymous poster hash: 7be75...6fe

Skrevet

Ja har lest den:) Men jeg har avgrenset den til ikke å gjelde de som går på LAR da så er ikke så relevant likevel.....angret litt på det for da hadde det vært MYE å skrive om...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...