Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har begynt på ritalin for andre gang, har hatt litt over ett års pause pga fått en baby. Har knapt noen bivirkninger og det er herlig, første gang jeg begynte for 3 år siden fikk jeg massevis av bivirkninger. Jeg ble følelsesløs, mistet matlysten så raste ned 14 kg på kort tid, småe spasmer (magnesium tok de bort), løs mage, kvalme og mer. Men heldigvis gikk alt over så det er godt å være "kvitt" adhden min med ritalin Nå har jeg kun hatt kvalme (hvis jeg ikke spiser etter første dosen) og litt svimmel. Andre som har opplevd å ha ferre bivirkninger andre gang dere har begynt på ritalin? Husker hjernen medisiner etter ett opphold? En annen ting, ang svimmelheten. Første gangen var jeg mye svimmel og det var pga LAVT blodtrykk, noe psykiateren som begynte ritalinbehandlingen min aldri hadde hørt om før at kan skje pga ritalin. Ikke fastlegen heller. Jeg måtte faktisk redusere dosen en periode for å få blodtrykket opp til et normalt nivå. Etterhvert ble blodtrykket litt høyere enn før jeg begynte på pilla, men ikke farlig høyt sa fastlegen. Har vært litt svimmel nå men har ikke målt blodtrykke, har måler, er ikke så ille som sist. Andre som har opplevd å få lavt blodtrykk av ritalin? Anonymous poster hash: 21f44...b5c Anonymous poster hash: 2e760...56a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Må du begynne på ritalin da? Er jo andre alternativer også. Jeg er veldig fornøyd med strattera. Følte meg ikke konfertabel med ritalin Anonymous poster hash: 94a6f...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå