Gå til innhold

Møter dere ofte kolleger utenfor jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snille gode kolleger, men gruer meg hver gang det er noe sammenkomst hos ene eller andre.

De andre er 20 år+ eldre enn meg og jeg føler meg så ung og _dum_ i forhold til dem...

i tillegg er jeg helt utmattet etter lange jobbuker(6 dager i uken), er gravid og har 3 barn til så fridagen(e) for meg er hellig og jeg orker rett og slett ikke være med så ofte på slike ting.....

Anonymous poster hash: 6fa40...da4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Småsammenkomster blir jeg aldri bedt på. Store sammenkomster for alle på jobben prioriterer jeg aldri. 

Anonymous poster hash: 02b88...cf9
Skrevet

Flaut å si det, men jeg har ALDRI vært med på noe sosialt med mine kolleger, fra den siste jobben.

Men nå skal det jo sies at jeg ikke var godt likt av bygdetrollene.

Er innflytter jeg, og sliter med å bli godtatt.

Anonymous poster hash: e7552...b7c

Skrevet

To av mine kollegaer er faktisk blitt to nære venninner. Men er profesjonell på jobb.

Anonymous poster hash: b886e...cdf

Skrevet

Er en kollega jeg møter utenom jobb, men kunne gjerne møtt flere. De fleste er veldig opptatte!

Anonymous poster hash: 51371...38a

Skrevet

Vi er bare 7 ansatte på jobb, alle jenter/damer. Vi møtes 4-5 ganger i året utenom jobb tenker jeg, tar en pizza eller noe annet enkelt. Har aldri besøkt hverandre hjemme.

Anonymous poster hash: 1acd9...728

Skrevet

Sees ofte og finner ofte på noe sammen

Anonymous poster hash: 4bd47...459

Skrevet

ja, jobben min er veldig sosial, så vi blir godt kjent. Mange av vennene mine er kolleger :)

Anonymous poster hash: 05578...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...