Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Når kan jeg forvente å få svar? Anonymous poster hash: f7298...c3c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Her gikk det ganske raskt (noen dager), men det er bare den forelderen som det er en endring for som får svar. Anonymous poster hash: 305a8...3cf
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Vi endret det til at jeg skal ha alt selv. Bare faren som får svar da? Er jo veldig upraktisk.. Anonymous poster hash: f7298...c3c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Her gikk det ganske raskt (noen dager), men det er bare den forelderen som det er en endring for som får svar. Anonymous poster hash: 305a8...3cf Eh....det blir liksom ikke endring for begge? Den ene parten går fra "halvparten" til "ingenting", og den andre går fra "halvparten" til "alt". Hi- her tok det ca 3 uker. Anonymous poster hash: 0f769...bd2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Jeg fikk ikke papirer når far sa fra seg ansvaret her så jeg ringte for å sjekke om det hadde ordnet seg. (med far i et annet land og et barn med spesielle behov ville det vært dumt å plutselig trenge hans underskrift om noe hastet. Fikk beskjed at det var i orden og så fikk jeg utskrift fra de sendt i posten fordi jeg spurte etter det. Bare ta en telefon på mandagen er sikkert i orden Anonymous poster hash: 60555...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå