Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Hvordan går det med soving, spising, hva med gåing/krabbing?Hvordan er humøret og lynnet? Hva liker hun/han å gjøre og ikke å gjøre? Anonymous poster hash: 4debb...980
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Har en på straks 14 mnd. Hun går for det meste, løper nesten noen ganger. Blid og glad, men kan kaste seg på gulvet og gråte i protest hvis jeg ikke blir med dit hun vil.Sier en del ord, vi kommuniserer godt. Hun kan si ifra hvis hun er sulten eller har bæsjet ved å gå til stolen sin eller si kom og lede oss til badet. Gjør det jeg ber henne om, så virker som om hun forstår det meste. Hun spiser grøt, brødskiver, frukt, middagsglass eller vår mat.Sover èn gang om dagen, alt mellom 1 og 3 timer. Legger seg ca 19, noen ganger sovner hun innen 10 min, andre ganger kan det ta to timer. Får flaske før sengetid. Våkner normalt mellom 6 og 8.Har fått 8 tenner. Liker å utforske verden, lese bok, bygge klosser, kaste ball, utforske kjøkkenskapet "sitt", sette lokk på glass, herme etter oss osv osv... Hun liker ikke når hun ikke får viljen sin... Synes dette er en herlig tid <3 Anonymous poster hash: 1381a...170
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Min chica er 14 mnd. Spiser ganske bra. Og spiser det meste av mat. Elsker sterk mat. Og melk! Spiser helt selv med både hender og bestikk (gaffel/skje). Blir selvfølgelig endel søl. Spesielt på slutten av måltidet når hun begynner å bli mett. Hun er veldig alvorlig til tider. Og deler ikke ut smil til hvemsomhelst. Må liksom gjøre deg fortjent til det hehe... Storesøster og mannen min og jeg får smil titt og ofte da. Hun blir fly forbanna når ting ikke går som hun vil. Hyler så man skulle tro trommehinnene skulle sprekke. Men gir seg så fort jeg viser at det ikke er akseptabelt. Er til tider meget sjalu på storesøster. Da blir det gjerne noen slag og kraftige dytt. Blir selvfølgelig irettesatt. Er også den mest kosete når hun vil. Kysser og koser med koselyder. Elsker små babyer og hunder. Blir helt fra seg når vi møter noen av de. Liker også å gre håret å se i speilet samtidig. Danser ivrig om hun har publikum til å klappe. Legger seg mellom 18.30 og 19.30. Sover da stort sett hele natten til ca 07.00. Har en blund på dagen ca 11-12. Den varer alt fra 1- 2,5 timer. Er ei fargerik lita jente 😄 Anonymous poster hash: 9de1d...991
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Min chica er 14 mnd. Spiser ganske bra. Og spiser det meste av mat. Elsker sterk mat. Og melk! Spiser helt selv med både hender og bestikk (gaffel/skje). Blir selvfølgelig endel søl. Spesielt på slutten av måltidet når hun begynner å bli mett. Hun er veldig alvorlig til tider. Og deler ikke ut smil til hvemsomhelst. Må liksom gjøre deg fortjent til det hehe... Storesøster og mannen min og jeg får smil titt og ofte da. Hun blir fly forbanna når ting ikke går som hun vil. Hyler så man skulle tro trommehinnene skulle sprekke. Men gir seg så fort jeg viser at det ikke er akseptabelt. Er til tider meget sjalu på storesøster. Da blir det gjerne noen slag og kraftige dytt. Blir selvfølgelig irettesatt. Er også den mest kosete når hun vil. Kysser og koser med koselyder. Elsker små babyer og hunder. Blir helt fra seg når vi møter noen av de. Liker også å gre håret å se i speilet samtidig. Danser ivrig om hun har publikum til å klappe. Legger seg mellom 18.30 og 19.30. Sover da stort sett hele natten til ca 07.00. Har en blund på dagen ca 11-12. Den varer alt fra 1- 2,5 timer. Er ei fargerik lita jente 😄 Anonymous poster hash: 9de1d...991 Glemte å si at hun både løper og går. Mest løping nå som det er oppdaget. Anonymous poster hash: 9de1d...991
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Mi er 13 mnd. Hun har akkurat lært seg å gå, så hun går og går og er superstolt av seg selv, og elsker å vise hvor flink hun er. Hun spiser det samme som oss, vil gjerne prøve selv, og blir mye gris , spiser grøt og får flaske på kvelden. Får pupp en gang i døgnet, holder på å bli slutt på det nå da. Soving har vi slitt med på kveld/natt, så hun har vært veldig urolig, og vært mye våken, og ligget hos meg, men jobber med saken, så nå blir det å sove i egen seng. Hun liker å se i bøker, klatre på alt som er, åpne og lukke (eller hive utover) skuffer og skap. Hun er som regel blid, men vært sutrete på ettermiddagene etter jeg har vært på jobb, og hengt veldig på meg og passet på meg. Utrolig sta, og vet hva hun vil, og blir sint om hun ikke får det som hun vil, men lett å snakke bort da Anonymous poster hash: c2f39...107
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Mi er 13 mnd. Hun har akkurat lært seg å gå, så hun går og går og er superstolt av seg selv, og elsker å vise hvor flink hun er. Hun spiser det samme som oss, vil gjerne prøve selv, og blir mye gris , spiser grøt og får flaske på kvelden. Får pupp en gang i døgnet, holder på å bli slutt på det nå da. Soving har vi slitt med på kveld/natt, så hun har vært veldig urolig, og vært mye våken, og ligget hos meg, men jobber med saken, så nå blir det å sove i egen seng. Hun liker å se i bøker, klatre på alt som er, åpne og lukke (eller hive utover) skuffer og skap. Hun er som regel blid, men vært sutrete på ettermiddagene etter jeg har vært på jobb, og hengt veldig på meg og passet på meg. Utrolig sta, og vet hva hun vil, og blir sint om hun ikke får det som hun vil, men lett å snakke bort da Anonymous poster hash: c2f39...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå