Gå til innhold

Gravid med tvillinger - mistet den ene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å være gravid med tvillinger for så å miste den ene ganske tidlig i svangerskapet?
Hvordan var blødningen? Var det mye blod, levret blod? Hvor lenge blødde du?
 



Anonymous poster hash: d805d...86a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på. Jeg så 2 fostersekker på UL i uke 5+2, dagen før dette hadde jeg en liten blødning som gav seg etter et par timer. Blødningen var lys rødt blod først, deretter litt mørkere. Tipper jeg blødde maks en teskje. Gyn sa at alt sa bra ut dagen etter, men jeg klarer ikke å slappe av da jeg spottet igjen i natt. Denne gangen var det brunt og ca samme mengde som forrige. Jeg er 6+0 i dag og frykter det verste men håper på det beste... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gravid med tvillinger forrige gang. Jeg hadde ikke tidlig ul, men jeg kjente det på hele kroppen at det var mer enn en der. Kom på oul i uke 19. Der var det to fostersekker, men den ene hadde sluttet å utvikle seg i uke 7. Jeg hadde ingen blødninger eller noe. Det er visst veldig vanlig og man trenger ikke å få noen blødning.

Når det er sagt så trenger ikke en blødning å bety at noe er galt. Kjenner mange som har blødd gjevnlig gjennom hele svangerskapet uten at det var noe galt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei, jeg har vært gravid med tvillinger to ganger. Første gang mistet jeg den ene i uke 8, såkalt forsvinnende tvilling. Ingen blødning, den bare forsvant uten spor. Den andre ble født med keisersnitt og er nå 5 år gammel :-)

Andre gangen var for en måned siden, da mistet jeg først den ene ved blødning og så den andre en uke etter, denne måtte jeg bruke tabletter for å få ut. Dette var tidlig, ca 6 uker på vei. Men fryktelig trist og traumatisk opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...