Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Må gå ned noen kilo og må nå finne det som passer meg best. Heller mot 5:2 kontra lavkarbo, men vet ikke helt... Hvilke erfaringer har du? Anonymous poster hash: 7b93a...4ff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg lurer også! Anonymous poster hash: 5b41f...638
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg synes det fungerer fint, men pass på å drikk masse helt fra morgenen, for ellers får man vondt i hodet (i hvert fall jeg). Jeg går ned litt for hver fastedag og vekten holder seg der så lenge jeg spiser normalt sunt de andre dagene. Har gått ned 1kg i uken. Og jeg vil anbefale å spise kylling (med salat), da kan du spise mer, men likevel lite kalorier. Man blir mett selv om man faster og holder seg innenfor 500 kcal. Og for min del prøver jeg å hoppe over frokost, hvis jeg spiser frokost blir jeg alltid mer sulten utover dagen. Jeg drikker te til frokost. Men vet ikke om det fungerer for alle. Anonymous poster hash: d9031...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå