Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Kan noen som har født før svare meg på dette.. Er 36 uker på vei. I dag har babyen gått helt ned i skjeden min! Full fest nedi der hvis dere skjønner.. Helt lavt i livmoren.under skambeinet. Kjenner den liksom bokse nedi hvor man er bløt og myk. Ubehagelig og vondt. Hopper i sofaen. . Hva kan dette være? Har ikke rier.. mye kynnere. Aldri opplevd denne zumbadansingen nedi der før :0 Fester hodet seg? Skal det gjøre vondt? Er det noe annet på gang? Er småkvalm nå grunnet mye røre og press nedi der.. Anonymous poster hash: d3853...6a1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Kan noen som har født før svare meg på dette.. Er 36 uker på vei. I dag har babyen gått helt ned i skjeden min! Full fest nedi der hvis dere skjønner.. Helt lavt i livmoren.under skambeinet. Kjenner den liksom bokse nedi hvor man er bløt og myk. Ubehagelig og vondt. Hopper i sofaen. . Hva kan dette være? Har ikke rier.. mye kynnere. Aldri opplevd denne zumbadansingen nedi der før :0 Fester hodet seg? Skal det gjøre vondt? Er det noe annet på gang? Er småkvalm nå grunnet mye røre og press nedi der.. Kjenner det beveger seg kraftig nedi der. Og hele magen ser ut som en ål.. Anonymous poster hash: d3853...6a1 Anonymous poster hash: d3853...6a1
Gjest Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Hadde slik med sistemann. Han lå med hånda si opptilansiktet og "kilte" meg noe grassalt der nede. Lå veldig lavt på slutten og fikk han vel i uke 37 Kanskje din ligger med hånda si også? Og ja, det var orntlig ubehaglig og trodde jeg skulle tørne noen ganger :/
♥Nemi♥ Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hei, er om noen dager i uke 36 jeg også- :-) Tror nok hodet til babyen din er festet og at du kjenner nedpresset. Jeg hadde det slik med nummer 1. Og nå kjennes det ut som om jeg sitter på en ball, om jeg sitter vanlig, så tror nok baby ligger helt ned :-) Og når det kommer til bevagelsene, kjenner jeg det godt i nervene helt nedi der :-p Endret 10. mai 2014 av ♥Nemi♥
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har det også sånn. Kjennes helt sykt ut, blir jo tafset på fra innsiden kjennes det ut som. Jeg trodde en stund at babyen var på vei ut, men har vært hos legen så den er ikke det:) Anonymous poster hash: 334e4...5e7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Hehe. Føles som om jeg også sitter på en ball.. En ball inni der! Må vel være hodet.. ? Absurd følelse.. Nesten som om jeg burde sjekke meg selv inni der for å vite at det ikke stikker en hånd eller fot ut.. Kjenner en grafsing. Men da er jeg ihvertfall ikke alene. . Men utrolig irriterende og rart. Takker for svar ♥ Anonymous poster hash: d3853...6a1
SuperFries Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Jeg følte at eldste forsøkte å grafse seg ut. Utrolig ubehagelig, men heldigvis ikke fakta :-)
Chl85 Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Har hatt det sånn selv de siste par ukene! Skikkelig ubehagelig... Er i uke 37 selv.Gleder meg til å få baby ut nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå