Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har ved 4 anledninger blitt dårlig. Klam, hodepine, litt svimmel... Dette har vært 4 anledninger på en mnd, og det jeg hadde til felles desse gangene jeg ble dårlig, var at jeg hadde ikke spist/lenge siden jeg spiste da jeg ble dårlig. De to første gangene jeg ble dårlig så mistenkte jeg døling, men blodsukkeret mitt låg da på ca 5 ( fastende ). Kan jeg allikavel ha diabetes og at det var føling jeg hadde? Eventuelt reaktiv hypoglykemi? Har ingen andre symptomer på diabetes utenom desse "anfallene", men syns det er merkelig at det skjer kun når jeg er sulten og ikke har spist/lenge siden siste måltid? Skal til legen mandag, men hva tror dere? Skal beskrive symtomene kort; Starter med lett kvalme, ekstremt tung i hodet, svimmel. Føles ut som om jeg skal få diare, klam i hendene, høy puls. Ikke tung pust eller hjertebank eller noe. Skjelver. Legen har diagnotisert meg med angst, men dette skjer jo når jeg ikke har mat i kroppen? Anonymous poster hash: 44234...427
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Det høres ut som du var sulten. Anonymous poster hash: 34a37...428
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har opplevde det sånn som deg. Men da er det når jeg har spist ting med sukker og det er lenge siden jeg har spist noe.Da blir nok blodsukkeret alt for høyt. Og jeg er i ferd med å få diabetes. Arvelig i min famile dessverre. Anonymous poster hash: 92a33...914
SuperFries Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Du ville vært utrolig tørst dersom du hadde hatt diabetes. Det høres ut som om du er sulten. Kan du ikke bare spise jevnt og godt, og se om det går over?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Du har ikke diabetes. Det skal dessuten ganske mye til for å få føling uten bruk av insulin. Anonymous poster hash: 22af1...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå