Elina Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Vel, en plass må det starte: http://www.change.org/petitions/mcdonald-s-it-s-time-for-a-healthy-meatless-option Selv om jeg kanskje ville sett det på andre plasser så støttet jeg denne. Om MCdonalds får inn en vagansk burger så skal jeg dra dit.......
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Ja, da hadde det kanskje vært mulig å få seg en quicky på matfronten for oss også Helst støtter jeg dette for at andre skal følge etter så det blir et vanlig syn. Er ikke sååååå keen på McDonald's liksom Anonymous poster hash: 807e2...d63
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Leste ikke linken, men i Sverige har jeg spist den mange ganger for flere år siden. Jeg og søsteren harryhandla, bor nære grensa. Var vel i 2007/2008. Anonymous poster hash: 06c6b...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå