Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er. Ikke pga aldringen i seg selv, men pga at da tar alt slutt. Foreldre dør i fra meg, etterhvert kanskje søsken og venner, og min mann :S Ikke kan jeg nyte livet som jeg gjør nå. Som det å reise mye, kose oss med venner og familie. Uff :S Anonymous poster hash: a4a4e...f97
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Jeg reiser aldri, koser meg aldri med venner og familie, så da er det vel mindre å miste Men gruer meg litt til å føle meg ensom. Anonymous poster hash: 04b36...62a
Kanutten83 Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er av samme grunn som deg hi... Ikke fordi alderen er skremmende, men fordi det betyr at jeg vil miste de jeg er glad i... Men tenker heldigvis lite på det, bare når noen i generasjonen(ene) over meg dør.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Nei, for alle andre i livet mitt blir jo også gamle sammen med meg, men jeg er redd for hvordan det er å dø. Redd for å dø før barna mine er store. Vil heller ikke bli stygg, men da har jeg funnet ut at det blir litt plastic fantastic...altså hvis utseende går helt til helvete. Anonymous poster hash: 49ffc...257
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er ikke redd for å bli gammel, men jeg er redd for å bli syk. Være sengeliggende over flere år for eksempel. Dette er jo vanligere når man er gammel. Frykten er å måtte leve 10år på sykehjem. Da dør jeg heller "frisk" hjemme. Anonymous poster hash: 63d9d...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå