Gå til innhold

Er du redd for å bli gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er. Ikke pga aldringen i seg selv, men pga at da tar alt slutt. Foreldre dør i fra meg, etterhvert kanskje søsken og venner, og min mann :S Ikke kan jeg nyte livet som jeg gjør nå. Som det å reise mye, kose oss med venner og familie. Uff :S

Anonymous poster hash: a4a4e...f97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser aldri, koser meg aldri med venner og familie, så da er det vel mindre å miste ;)

Men gruer meg litt til å føle meg ensom.

Anonymous poster hash: 04b36...62a

Skrevet

Jeg er av samme grunn som deg hi... Ikke fordi alderen er skremmende, men fordi det betyr at jeg vil miste de jeg er glad i... Men tenker heldigvis lite på det, bare når noen i generasjonen(ene) over meg dør.

Skrevet

Nei, for alle andre i livet mitt blir jo også gamle sammen med meg, men jeg er redd for hvordan det er å dø. Redd for å dø før barna mine er store. Vil heller ikke bli stygg, men da har jeg funnet ut at det blir litt plastic fantastic...altså hvis utseende går helt til helvete.

Anonymous poster hash: 49ffc...257
Skrevet

Jeg er ikke redd for å bli gammel, men jeg er redd for å bli syk. Være sengeliggende over flere år for eksempel. Dette er jo vanligere når man er gammel. Frykten er å måtte leve 10år på sykehjem. Da dør jeg heller "frisk" hjemme.

Anonymous poster hash: 63d9d...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...