Gå til innhold

Er du forelsket i mannen din? Hvor lenge har dere vært sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 14 år og er like forelsket :-)

Anonymous poster hash: 20dcc...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Er forelsket i mannen min (vert sammen i 11 år) men det virker ikke som det er helt gjensidig lenger dessverre. 

Anonymous poster hash: 128b0...a7e

Skrevet

Så bra! Er forelsket i mannen min (vert sammen i 11 år) men det virker ikke som det er helt gjensidig lenger dessverre.

Anonymous poster hash: 128b0...a7e

Ja, jeg er fortsatt forelsket etter 11 år, men følelseslivet går litt opp og ned i perioder. Både fra hans og min side. Men på en annen side føler jeg mer de gode periodene jo lenger vi er sammen:-)

Anonymous poster hash: 7d131...09c

Skrevet

Ikke forelsket, men veldig glad i. 8år

Anonymous poster hash: 89293...557
Skrevet

Føler vi blir mer og mer forelsket. Vært sammen i 7 år.  :yvonne:

Skrevet

Ja 😍❤️ kribler i magen bare av å tenke på han eller se på han. Vært sammen i 6 år :)

Anonymous poster hash: 8f2ef...67f

Skrevet

Å, det glimter da til.

Sammen i over 20 år.

Skrevet

Ja! Særlig rundt eggløsningen ;-) vært sammen i tolv år.

Skrevet

Vi har vært sammen i 16 år og vi er forelsket ja:) Hjertet gjør ofte et hopp enda og det kribler i magen når jeg ser på han. Jeg har vært så heldig!!

Skrevet

Ja :) sammen i over 13 år :) Så klart vi har hatt tøffe perioder, men for det meste gode :)

Skrevet

Så heldige dere er!

Jeg har vært sammen med mannen i ti år, og er ikke forelsket eller tiltrukket i det hele tatt :(

Jeg blir bare tiltrukket av andre, og det er litt desperat å tenke på at jeg aldri skal kunne gjøre noe med forelskelsene :(

Anonymous poster hash: fa3a6...f6f

Skrevet

Forelskelsesfølelsen kommer og går litt, plutselig er jeg som nyforelsket igjen i perioder, noen perioder elsker jeg han dypt og inderlig, mens det også er perioder jeg ikke føler så mye overhodet annet enn å være glad i han da, det er jeg alltid :)

Har vært sammen i 16 år.

Anonymous poster hash: 281ea...1ab
Skrevet

Ja! <3 11 år. Noen dager mer enn andre. Veldig forelsket i dag, og vi skal på date :)

Skrevet

Dessverre veldig få gode følelser igjen. 7.5 år sammen.

Anonymous poster hash: b0611...b1e

Skrevet

Vi har bare vært sammen i tre år, men ja, fremdeles hodestups forelsket i ham <3

Skrevet

Ja. Gift i 10 år, sammen i ca 12.

Anonymous poster hash: 59a46...76f

Skrevet

Vært sammen i 6 år snart, jeg har nok litt mer følelser enn han, men litt vanskelig å holde på følelsene når de ikke blir gjengjeldt på samme måte.. Men vi har en god tone, krangler sjelden og er veldig gode venner :) Bare synd det blir så lite kjæresteting..

Anonymous poster hash: 25820...037

Skrevet

5,5 år. Kiler enda i magen <3

Anonymous poster hash: c1172...8e8

Skrevet

Nei, her er følelsene mine helt borte for han. Han er en god venn og jeg ser at han er ganske kjekk, men jeg er ikke forelsket i han..

Anonymous poster hash: e34a6...bee
Skrevet

Når jeg så spørsmålet kjente jeg at jeg begynte å smile og at det steg en boblende gledesfølelse opp inni meg.

Ja! Jeg er fortsatt forelska i min vidunderlige mann :)

Vi møttes når vi var 16 og har nå vært sammen over 20 år. Han er min aller beste venn, og selv vi nok innimellom glemmer å kjenne på den forelskede følelsen, er han kjæresten min som jeg er glad og stolt over å kunne dele livet med.

Anonymous poster hash: fdb18...12e

Skrevet

Nei, forelsket i han er jeg nok ikke. Men jeg er utrolig glad i ham.. Kjent hverandre i 30 år, vært gift i 10.

Anonymous poster hash: 812de...d77

Skrevet

Sammen i 14 år og jeg blir like betatt hver gang jeg ser dypt inn i de blå øynene hans. Selvfølgelig er det mer enn bare øynene, jeg har funnet min sjelevenn. :yvonne:

Anonymous poster hash: 51f18...386
Skrevet

Vært sammen i 15 år og forelsket de to-tre første. Forelskelse for meg er den spenningen når et forhold er nytt. Men jeg er glad i han og er tiltrukket av han.

Anonymous poster hash: d0161...362
Skrevet

Nei, han har gjort en del som gjør at jeg ikke elsker han lenger, men er glad i han, og håper kjærligheten kan komme tilbake. Sammen i 5 år.

Anonymous poster hash: 52639...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...