Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Ingen felles barn, men vi har to barn hver. Han står aldri opp med barna,hverken i ukedagene eller i helgene. Hadde dere godtatt det? Anonymous poster hash: d9cf5...641
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Nei. I går lovte mannen at jeg skulle få sove lenge. Skjedde det? Nei. Så jeg lagde et rabalder, og i morgen skal jeg sove lenge. Anonymous poster hash: 97b07...aec
Havhesten Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Nei! Krev at dere deler. La vær stå opp. Kommer barna inn, sov videre eller henvis dem til mannen. Hardt mot hardt! Hva skulle egentlig begrunnelsen være for at han kke skal trå til????
Tired mama Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Hadde jeg aldri godtatt. Her sover vi annenhver dag i helger og ferier. Eller noen ganger får jeg sove mer ut siden jeg er så sliten og han heldigvis trenger mindre søvn enn meg. I dag f.eks. tok han med alle tre barna ut i formiddag. På IKEA blant annet. Og jeg sov til 12.30. Må ærlig innrømme at jeg faktisk har en fantastisk mann!! :-)
PRobert Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Har ikke det problemet, men hadde ikke godtatt slik oppførsel heller:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Mannen min står heller aldri opp med barna. Og de gangene han har gjort det, får jeg ikke sove likevel. For jeg lurer på hva de får til frokost, hvor lenge de har sett på tv osv. Far er absolutt kompetent til å ta slike avgjørelser, jeg bare klarer ikke gi slipp. Så da står jeg like gjerne opp selv. Heldigvis står eldstemann opp en times tid før meg og klarer seg veldig godt selv. Anonymous poster hash: 12612...8be
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Mannen min står heller aldri opp med barna. Og de gangene han har gjort det, får jeg ikke sove likevel. For jeg lurer på hva de får til frokost, hvor lenge de har sett på tv osv. Far er absolutt kompetent til å ta slike avgjørelser, jeg bare klarer ikke gi slipp. Så da står jeg like gjerne opp selv. Heldigvis står eldstemann opp en times tid før meg og klarer seg veldig godt selv. Anonymous poster hash: 12612...8be Samme her. Noe så hjelpesløst og likegyldig kan jeg ikke bo med, så her flytter han ut nå. Anonymous poster hash: 7b5b0...f8c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Hadde jeg aldri godtatt. Her sover vi annenhver dag i helger og ferier. Eller noen ganger får jeg sove mer ut siden jeg er så sliten og han heldigvis trenger mindre søvn enn meg. I dag f.eks. tok han med alle tre barna ut i formiddag. På IKEA blant annet. Og jeg sov til 12.30. Må ærlig innrømme at jeg faktisk har en fantastisk mann!! :-) Fy fillern, mannen din er et unikum! Hadde regnet kremboller om dette hadde skjedd her i heimen Anonymous poster hash: 59cb9...eb3
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Jeg sover utpå hver morgen jeg Ungene greier seg fint selv om morgenen, så med mindre det er noe spesielt som står på så sover vi til vi våkner. Jeg sover som regel lenger enn pappan, så da ser det vel ut til at han "står opp med dem" men i praksis så står de opp selv og koser seg i ro og mak med tv og ipad til ca 8 når A-mennesket synes det er morgen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Min ekssamboer stod heller aldri opp med barna. Vi hadde en felles og han hadde en fra før. Jeg mente at vi skulle bytte på, men siden jeg gikk i perm så hadde jeg tydeligvis FERIE i følge han?!+ mye annet så gikk jeg til slutt. Kjæresten min i dag har to barn fra før og jeg har et. De er store og selvstendige til å kunne stå opp selv, så kommer vi litt etter hvert. Men vi ligger aldri lenge, for vi synes det er koselig å spise felles frokost sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Et kjent fenomen.. Hva er det med disse mannfolka, hvordan skulle de klart seg uten oss:) Anonymous poster hash: 76333...db6
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #12 Skrevet 10. mai 2014 Sånn er absolutt ikke min mann. Han står gjerne opp med baby både om natten i ukedagene når han skal på jobb, og om morgenene i helgen hvis jeg er trøtt og trenger å sove. Nå er jeg fortsatt nyforelsket i datteren min og vil helst stå opp med henne selv men det er bare å si fra når som helst, så tar han over. Vi tar hensyn til hverandre og lar den som trenger det sove. Anonymous poster hash: 0bcdb...037
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #13 Skrevet 10. mai 2014 Hadde jeg aldri godtatt. Her sover vi annenhver dag i helger og ferier. Eller noen ganger får jeg sove mer ut siden jeg er så sliten og han heldigvis trenger mindre søvn enn meg. I dag f.eks. tok han med alle tre barna ut i formiddag. På IKEA blant annet. Og jeg sov til 12.30. Må ærlig innrømme at jeg faktisk har en fantastisk mann!! :-) Fy fillern, mannen din er et unikum! Hadde regnet kremboller om dette hadde skjedd her i heimen Anonymous poster hash: 59cb9...eb3 Men, du er tired til tross altså!? Jo trøttere en sover, dess lengre blir en Anonymous poster hash: 7b5b0...f8c
Tired mama Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Hadde jeg aldri godtatt. Her sover vi annenhver dag i helger og ferier. Eller noen ganger får jeg sove mer ut siden jeg er så sliten og han heldigvis trenger mindre søvn enn meg. I dag f.eks. tok han med alle tre barna ut i formiddag. På IKEA blant annet. Og jeg sov til 12.30. Må ærlig innrømme at jeg faktisk har en fantastisk mann!! :-) Fy fillern, mannen din er et unikum! Hadde regnet kremboller om dette hadde skjedd her i heimen Anonymous poster hash: 59cb9...eb3 Men, du er tired til tross altså!? Jo trøttere en sover, dess lengre blir en Anonymous poster hash: 7b5b0...f8c Ja, trøtt uansett. Sliter med sykdom i tillegg, så jeg er ikke helt normal heller... Men ja, han er tydeligvis et unikum! Jeg burde vel bli flinkere til å vise at jeg setter pris på han! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Kast de helvetes ubrukelige guttungene på hue og rævva ut! Anonymous poster hash: b82ef...cf8
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er far. Jeg rydder mest, står like mye opp med barna, skifter like mange bleier, lar fruen dra på fest en tur når hun føler for det. Alt av husarbeid gjør jeg mest og ja jeg er i full jobb. Jeg prøver også å ta vare på forholdet med fruen midt oppi det hele. Der er det dessverre 90% jeg som gir i forholdet. Jeg som tar initiativ til nærhet (kos og sex). Hun sitter mest opptatt med mobil og PC etter at unga har lagt seg. Jeg ELSKER å gjøre ting med barna mine .. selvfølgelig blir jeg sliten som fy til tider, men jeg har et enormt sterkt bånd til barna som gjør at jeg virkelig VIL tilbringe tid med de. Det er NÅ de er barn.. den tiden kommer aldri igjen! Hun vet ikke hvor godt hun har det .. Anonymous poster hash: 6f895...f01
Nodisc Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Her har vi kvar sin sovedag i helga, men står opp i ti- halv elleve tida for å ete en bedre frukost (nr2 for dei to andre) sammen med gutten før han skal sove
Englenemine Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Hver vår sovedag i helger og annenhver dag i ferier ( hvor vi er hjemme) for på ferier står alle opp sammen. Står opp til 10.
*Smiley* Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 Her står vi opp annenhver gang og han har med seg barna hit og dit. Si skikkelig ifra , hvorfor godta det egentlig?
Gullunger Skrevet 10. mai 2014 #20 Skrevet 10. mai 2014 Vi deler helt likt. En dag hver i helgen og annen hver dag i ferier. Jeg ville aldri godta det du beskriver!!!
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 10. mai 2014 #21 Skrevet 10. mai 2014 Hvordan klarer dere å ende opp med slike menn?
MrsMilla Skrevet 10. mai 2014 #22 Skrevet 10. mai 2014 Hadde jeg aldri godtatt. Her sover vi annenhver dag i helger og ferier. Eller noen ganger får jeg sove mer ut siden jeg er så sliten og han heldigvis trenger mindre søvn enn meg. I dag f.eks. tok han med alle tre barna ut i formiddag. På IKEA blant annet. Og jeg sov til 12.30. Må ærlig innrømme at jeg faktisk har en fantastisk mann!! :-) Fy fillern, mannen din er et unikum! Hadde regnet kremboller om dette hadde skjedd her i heimen Anonymous poster hash: 59cb9...eb3 neida, mannen min er også sånn, så det finnes flere. :-)
Rivjernet Skrevet 10. mai 2014 #23 Skrevet 10. mai 2014 Ingen felles barn, men vi har to barn hver. Han står aldri opp med barna,hverken i ukedagene eller i helgene. Hadde dere godtatt det? Anonymous poster hash: d9cf5...641 Det spiller ingen rolle om vi godtar det! Poenget er om DU godtar det. Hvis ikke foreslår jeg at du konfronterer han med det.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #24 Skrevet 10. mai 2014 Jeg kan få sove lenge om jeg vil, men da må jeg vekke mannen som regel. Jeg våkner desverre altfor lett, og vanskelig å sovne igjen. Så om jeg ikke er helt utslitt står jeg opp, men om jeg er utslitt står mannen opp med de. Ingen problem, en sjelden gang er han oppe før meg og styrer heimen. Min mann er veldig snill, han sender meg også ut av huset om han mener jeg trenger masse søvn. Har reist på hytta alene noen ganger bare for å sove litt, utrolige deilig. Sovet hos mamma har jeg også gjort. Skulle ønske jeg hadde ett bedre sovehjerte og ikke våknet av at huset begynte å våkne til live. Har ett barn med aptopisk eksem, så vinterstid sover jeg lite. Da er det smøring og kile henne halve natta så hun ikke klør seg til blod eller gråter sv smerte. Det er ikke min manns barn, så jeg føler ikke det eer hans jobb. Men han gjør det om jeg er helt utslitt, og han tar det de nettene han evt kaster meg ut av huset. Jenta syns også det blir litt feil at han gjør det, siden det er en mamma/pappa jobb. Men helt greit for henne når jeg er sliten om han gjør det. Men denne vinteren har det skjedd bar noen få ganger og jeg er helt i lykkerus, føler meg våken og opplagt og våkner tidlig. Deilig å endelig våkne av seg selv og føle seg våken. Anonymous poster hash: 95907...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå