Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Har ikke hatt sex på over 1 mnd. I går gav jeg mannen en avsugning, og i dag drog jeg han med med meg til sengs. Kysset han, strøk og koste.....og ingen reaksjon. Jo takk, bra start på dagen. Han virker absolutt ikke interessert i sex lenger, og skjønner ikke hva som skjer. Sier han elsker meg, og tviler på at han er utro. Jeg er slank og trener, men begynner å tenke at det er meg det er noe galt med. *sukk* Anonymous poster hash: a0439...104
Fruhalv2 Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Vær helt ærlig på hva du tenker og føler ? Utrolig viktig å kunne legge alle kortene på bordet i et forhold . Åpenhet og ærlighet, kanskje særlig når det gjelder sex og intimitet. Vondt å føle seg avvist.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Avsuging - for et forferdelig usexy ord! Ellers anbefaler jeg å snakke med mannen. Anonymous poster hash: cbeb4...57d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Kanskje han har hatt tid til å fikse det selv på morgenen, og dermed ikke får den opp nå? Anonymous poster hash: f2ec1...18e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Been there, done that! Her er det få, få, få, ingen gi tilbake. Trist Menn er ego. Anonymous poster hash: ce5ca...5c8
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Har snakket, snakket og atter snakket. Fikset det selv hadde han heller ikke gjort, da hadde jeg jo ikke brydd meg. Gir litt opp ja.... Anonymous poster hash: a0439...104
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Er han syk, har høyt blodtrykk eller går på medisiner? Slike ting kan slå ut på potens og ereksjon... En del menn sliter også med lystproblemer noe mange syns er flaut å innrømme dessverre. Ta en prat med ham og spør på en fin måte hva som gjør at han ikke vil ha sex med deg. Og så tar du det videre derfra. Anonymous poster hash: 07756...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå