Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 For to uker siden tok jeg en angrepille ca 12 timer etter ubeskyttet samleie. Jeg fikk etter ca fem dager en menslignende blødning, men den var helt ulik i konsistens , mengde og varighet. Jeg skulle hatt min "ordentlige" mens nå et sted mellom angrepillemensen og i dag, men den har ikke kommet. Jeg har hele tiden etter angrepillen vært veldig oppblåst i magen, har gått opp litt i vekt og hatt ekstra mye kviser:( Er det noen som vet om den "ordentlige" mensen ikke kommer, eller om den bare blir forskjøvet? Jeg skal ALDRI mer ha ubskyttet sex. Dritstress:-/ Anonymous poster hash: 82f39...f0b
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Dersom du tok angrepillen etter du hadde eggløsning, funker den ikke - da er det for sent å forhindre graviditet. Anonymous poster hash: 7d3a0...fc8
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 E rett som den øve her seie. Du skrive ikkje nåke om vekto di her..men I tillegg til at om du va for sein til å stoppa eggløysingo så funke an ikkje. Men det samme gjeld om du vege øve 80kg.. Vege du øve 75kg e da begrensa effekt. Satse på du sleppe me skrekken! Anonymous poster hash: 2ac25...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå