Gå til innhold

Dere med peiling på angrepille..


Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden tok jeg en angrepille ca 12 timer etter ubeskyttet samleie. Jeg fikk etter ca fem dager en menslignende blødning, men den var helt ulik i konsistens , mengde og varighet. Jeg skulle hatt min "ordentlige" mens nå et sted mellom angrepillemensen og i dag,  men den har ikke kommet. Jeg har hele tiden etter angrepillen vært veldig oppblåst i magen, har gått opp litt i vekt og hatt ekstra mye kviser:( Er det noen som vet om den "ordentlige" mensen ikke kommer, eller om den bare blir forskjøvet? Jeg skal ALDRI mer ha ubskyttet sex. Dritstress:-/



Anonymous poster hash: 82f39...f0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du tok angrepillen etter du hadde eggløsning, funker den ikke - da er det for sent å forhindre graviditet.

 

Anonymous poster hash: 7d3a0...fc8

Skrevet

E rett som den øve her seie. Du skrive ikkje nåke om vekto di her..men I tillegg til at om du va for sein til å stoppa eggløysingo så funke an ikkje. Men det samme gjeld om du vege øve 80kg.. Vege du øve 75kg e da begrensa effekt.

 

Satse på du sleppe me skrekken!

 

Anonymous poster hash: 2ac25...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...