Gå til innhold

Gullruten og bloggerne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og fulgte sånn halvveis med på gullruten i går, og fikk med meg at bloggerne (av alle program) var nominert i en eller annen kategori. Og da de nominerte ble lest opp, så kom jo det sånn bilde opp mens de ventet på hvem som var vinneren av kategorien. Fra bloggerne var det (selvsagt) Sophieelise som ble filmet, som satt med henda opp i fjeset sånn smånervøs. men snakk om reaksjon da, da det var et annet program som vant. Hun slang seg tilbake i stolen og himlet med øyene, surmulende! HAHAHA, jeg syntes reaksjonen var så komisk og lite profesjonell som det går an og bli :-)Hun ser forøvrrig ut som en dame i 30 årene, og ikke ut som en jente på 19, men reaksjonen og væremåten der tilsa jente på 19,hahaha ;-)

 

Anonymous poster hash: 02fd4...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke lov å ha forhåpninger og bli skuffet?

 

Anonymous poster hash: a3fcd...214

Skrevet

Er det ikke lov å ha forhåpninger og bli skuffet?Anonymous poster hash: a3fcd...214

Jo, men hallo , FOR et pokerfjes! Ikke klappet hun på vegen av vinneren en gang. Satt og surmulte istedenfor!

 

Anonymous poster hash: 02fd4...ede

Skrevet

Reagerte på akkurat det samme.

Alle andre klapper smilende med til ære for vinneren, men det var det ikke snakk om her.

Lo godt og måtte spole tilbake et par ganger :-)

Skrevet

Hehe stakkars liten...

 

Anonymous poster hash: 21b4d...76f

Skrevet

Hun skrev faktisk et langt innlegg på bloggen i dag, om det samme. Hun skriver at hun må øve på reaksjonsevnen sin og at hun hadde blitt oppfattet som sur, hehe :-)

 

Anonymous poster hash: 02fd4...ede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...