Fruhalv2 Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Veldig kjedelig tema, men har noen her noen gode forslag til gardiner ? Har tre store vinduer i stua. Har persienner og gardiner . Er hus fra 80-tallet, så har gardinbrett. Noen som har liftgardiner i slike vinduer?
prekæs Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Riv ned gardinbrett og fest skinner i taket til å henge gardiner i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå