Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Fantaserer om det konstant! Og ja; jeg er gift! Interessen hans for sex de siste årene har dalt kraftig. Har igrunn hatt et rimelig kjedelig sexliv hele tiden. Mest hans behov. Har prøvd å forklart/vist hva jeg liker....noe som har ført til at han trekker seg unna. Er ikke typen til å være utro, men fantaserer ofte om sex med en som "kan sakene sine". Trist med null sexliv i en alder av noe og tredve... Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: e0f19...ee6
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Ser den ! Si til han hva du føler Anonymous poster hash: 0b7f4...da6
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Ser den ! Si til han hva du føler Anonymous poster hash: 0b7f4...da6 Ja, det har jeg prøvd. Hjelper dessverre ikke.. Misunner de med et skikkelig sexliv! Anonymous poster hash: e0f19...ee6
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Ta med han på en romantisk date/helgetur kanskje det vil bringe tilbake litt romantikk i forholdet igjen:) Anonymous poster hash: d4b06...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå