Gå til innhold

Inspirert; noen som har blitt "spådd" av Lilli Bendriss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Åndenes makt, men er ikke bare derfor jeg spør.

Jeg har aldri truffet henne selv, men har ei venninne som har truffet henne mange ganger i forbindelse med grupper som driver med healing/reiki (?) og lignende.

Dette er ei venninne jeg har kjent hele livet og som jeg stoler 100% på at ikke farer med tull og tøv!

Hun forteller om hva Lilli har fortalt/sett av ting som har skjedd, forhold til familiemedlemmer og andre nå og i tidligere liv, sammenhenger her osv... Mange ting er av slik art at L aldri kunne ha visst det.

Har alltid vært fascinert av det overnaturlige, og har kjempelyst til å ha en "seanse" med L.

Samtidig synes jeg på en måte det er litt skummelt........ Og så er det en del av meg som tenker at det MÅ jo være humbug..........

Ser at de som har vært til Henning hai lee.. ikke har blitt imponert over treffsikkerheten.

Noen som har erfaring med Lilli?

Anonymous poster hash: e2b94...1a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i akkurat samme situasjon. Jeg har også ei venninne som går på kurs, og henger litt med henne på fritiden. Hun også er fullstendig nesegrus imponert over Lilli. Vet ikke helt om jeg syns hun er gal eller genial. Uansett får hun min venninne til å oppleve de merkeligste ting, og min venninne har fått et mye bedre liv etter at hun begynte å treffe Lilli.

Spør venninnen din om hun kan ta deg med en gang, da vel. Skader jo ikke å spørre. Eller meld deg på et kurs. Gøy om du oppdaterer denne tråden da. :)

Anonymous poster hash: 3bb9d...ee6

Skrevet

HI her.

Så gøy at du har samme inntrykk som meg :-) Tror det er mange (sikkert flest) useriøse i denne bransjen, men har inntrykk av at om noen har noe å fare med, så er det L. Hun virker jo en smule eksentrisk, men tenker at hvis det er hold i det hun formidler, så må man jo bære preg av det....?

Har allerede spurt om min venninne kan ta meg med en gang det passer, men det har ikke blitt noe av - enda i alle fall.

Usikker på hva jeg vil, men er utrolig nysgjerrig på dette med reinkarnasjon, erfaringer man muligens har med seg som påvirker livet nå og slike ting.

Har aldri opplevd noe overnaturlig selv altså; bare veldig interessert og nysgjerrig!

Anonymous poster hash: 81987...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...