Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Om en spesialisert avdeling lyser ut to stillinger, en mer spesialisert og overordnet stilling og en vanlig turnus. Når man mangler praktisk erfaring fra sykehus, men ønsker å begynne med den type jobb, på akkurat den avdeling. Har gode formelle kvalifikasjoner, og delvis relevant erfaring. Er det da gunstig/ugunstig å søke begge stillingene? På pluss siden er det å jobbe i avdeling en god mulighet for å bli kjent med driften, se hvordan man trives etc. Få en fot innenfor. Minus siden er jo at man kanskje ikke fremstår som ambiøs nok og vil derfor trekke ned i forhold til å bli vurdert for den mer overordnede stillingen. Tenker det er større sjangse for å få den vanlige stillingen, men føler den mest overordnede stillingen er mest aktuell for meg. Jeg er overbevist om at jeg vil beherske jobben, og jeg ønsker virkelig å jobbe innen det fagområdet. Anonymous poster hash: d8a41...ffc
Liv & Røre Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Det er ikke et jobbdilemma. Søk begge. Så får det ble opp til bedriften å avgjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå