Gå til innhold

Mannen vil ha barn igjen nå men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg så lyst til av flere grunner. Vi har et barn på 16 md nå, hadde en helvetes fødsel, vi driver eget firma, han har hjulpet veldig lite til med barnet vi har helt til nå nylig hvor han har begynt å gjøre litt mer,vi har ikke sex når jeg er gravid da han syntes det ikke passer seg da jeg har et barn inni meg etc..

Jeg orker ikke tanken på baby og en super aktiv 2+ åring uten at han gidder å ta del i de daglige rutinene.

Hans argument er at han begynner å bli gammel, fylte 40 i mars. Han har også et barn på 11 fra før.

Jeg har sagt vi får vente til hun vi har er 3, da vil babyen komme når hun er rundt 4, litt mer passelig syns jeg.men han sier nå eller aldri.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 3d2e9...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får krevet at han komme mer inn på hjemme bane før han kan kreve at dere skal få flere barn. Jeg hadde ikke orket å få to så tett som vi har om ikke han hadde tatt sin del hjemme. da har jeg heller ventet 

Skrevet

Min blir 40 i år og ble pappa for første gang Ifjor. Han vil ikke ha flere.....

Anonymous poster hash: 9c590...8d9

Skrevet

Du må stille ultimatum da, si at han må stille opp 100% mer!

Anonymous poster hash: 5868a...d78
Skrevet

Han mener han gjør masse , så det er ikke så lett..mens hele familien hans ser hvor lite han gjør og kommenterer det stadig, forandrer han seg ikke eller ser det selv hvor lite han gjør. Er det bare min mann som ikke gjør noe??

Skrevet

Da må du rett og slett ta deg noen dager fri og la ham ha ungene 100%. Ofte er det en slik reality check som må til for at de skal skjønne hvor mye vi gjør som ikke synes.

Nå har jeg en mann som heldigvis elsker ungen og gleder seg som en helt til nestemann kommer, trenger ikke spørre han om å gjøre ting. Han er voksen og trenger ikke mer oppdragelse heldigvis:)

Anonymous poster hash: 4e842...de1
Skrevet

God ide:) du er heldig . Han er glad i barnet selvfølgelig og er med når det er kos, men legging, mat,bleieskift, kjøre til bhg/hente, stå opp tidlig eller på natta glem det..nå begynner det heldigvis å bli litt lettere da hun er litt mer selvstendig, men tanken på å begynne på nytt nå , nei takk.

Skrevet

Da må du rett og slett ta deg noen dager fri og la ham ha ungene 100%. Ofte er det en slik reality check som må til for at de skal skjønne hvor mye vi gjør som ikke synes.

Nå har jeg en mann som heldigvis elsker ungen og gleder seg som en helt til nestemann kommer, trenger ikke spørre han om å gjøre ting. Han er voksen og trenger ikke mer oppdragelse heldigvis:)

Anonymous poster hash: 4e842...de1

Det fikk vi oss en reality check, så helt uten at det var planlagt. Da eldste barne vårt var ca 7 månder ble jeg operert. Dermed så lå jeg på sykehus noen dager og måtte sitte nesten helt i ro i litt over en uke. Så han måtte springe, vaske, opp om natta, rydde også videre. Etter alt dette sa han det at han hadde ikke trodd at det var så mye jobb, det ble forandring etter dette ;) 

Anonymous poster hash: f68d0...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...