Gå til innhold

Å for ein strålande morgon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sol!

Lørdag!

Glade barn!

Gode planer for dagen!

Vår!

ELSK <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplett og litt sol.

Mannen og eldste har planer.

Eg og babyen hat ingen planer.

Snart er 50% av familien ute av døra og eg kan gi babyen graut utan raseriutbrudd frå eldste (det blir ikkje akseptert, einaste som er meir provoserande er flaske).

Skrevet

En hel natts søvn med bare en amming. Baby som sover i egen seng halve natta, og som sikkert kunne ha gjort det resten av natta også hvis ikke det var for at jeg ammet liggende og aldri prøvde å legge henne tilbake i egen seng. ;)

Dagsmål i dag er å bake en enkel kake, og å stryke/dampe dåpskjolen. Resten tar min kjære mann. Kjempeelsk!

Klippet håret mitt forran badespeilet i går, noe jeg hadde glemt i dag, så jeg ble positivt overrasket da jeg sto opp. Godt når man kan kvitte seg med noen cm slitte og tunge tjafser.

Hat finnes ikke, men kjenner at ryggen min gruer seg litt til 1.5 times kirkebenksliting, selv om det nok også blir veldig fint. I tillegg innser jeg at smykket mitt ikke kommer i posten i tide til å dåpen. Men forventningene var i utgangspunktet lave der. Man kan ikke kreve noe når det er et smykke til 17kr, kjøpt for opptjente bonuspoeng i den kinabutikken jeg kjøpte underskjørtet mitt fra sist år. Dvs det var helt gratis. Med 30 dagers gratis frakt skulle det ha vært her for en uke siden, men sånn er det bare. :P

Skrevet

Sol - trenger ikke å si mer, egentlig. Sol gjør det aller meste bedre  :)

Skrevet

To elsk til. Den snodige, rumenske musikkanalen Utv, som roer babyen og får treåringen til å danse. Og kusmi teen jeg ga mannen til jul. Jeg har drukket bassengmengder de siste dagene, og nå er stemnen tilbake og halsen nesten frisk. Det er så fint når "medisin" er en nytelse. Luksus. :)

Skrevet

Dattera mi blir 9 år i dag. Det er alltid kos :D Hvert år tenker jeg "for så mange år siden idag...." til jeg innser at også jeg er 9 år eldre :P

Lillebror ble levert til faren i campingvogna igår og storesøster og jeg skal kose oss hele dagen :D

Skrevet

Etter en uke av en annen verden ligger en solblå lørdag foran.oss. Takk!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Litt hat at begge ungene er syke og med en som har issues fra før av, så gjør det ikke underverker for allerede elendig søvn. Nå burde han idiotlegen hørt han..

Men det er lørdag, det er te, det er ikke regn, størsten har fått sett MMS bilde av solo luftballongen (krever ikke så mye for å gledes her) og det er lørdag!

Tror forøvrig jeg har funnet årsaken til min luftballong mage- brød.. Kjøpte et veldig godt, litt grovt brød - etter det har jeg fått 5 mnd mage igjen.. Så det ble havreknekke til frokost idag. Litt hat og litt elsk på en gang det

Skrevet

Det er sol! :D

Sov helt til 9.30 i dag :) Helt fantastisk etter 2-3 dager med for lite søvn.

Ikke støl etter å ha syklet tur-retur jobb i går, totalt 35km

Ut på handlerunde med hele familien straks, alle trenger noe virker det som. 

Etter handlerunde skal mann og barn kjøre meg til byen og jeg skal løpe sjarmøretappen på Holmenkollstafetten.... Øl, pizza og fest med gode kollegaer etterpå :)

Men aller først, en god kopp kaffe!

Skrevet

Sol!

Glade barn og glade voksne.

Bestevenn på overnatting betyr også Cancerre tre kvelder på rad :D

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Sola skinner, skal spise lunsj ute og det er nydelig kaffe på kanna :D

Skrevet

Fotball-lørdag med flinke småtasser og enda flinkere fjortiser.

Sol det meste av dagen

Kakene jeg bakte til andres konfirmasjon ble tatt godt imot.

Ny serie fra New Zealand - Top of the Lake - som etter to episoder virker verdt å se

Ryddig i boder og skap i går ga masse til loppis og mye klær til en nabo som har barn i passe arvealder

Gratulerer med dagen til Moota-jenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...