Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Var kjempefrustrert i går da jeg våknet i 0600 tiden med babyen. Samboer hadde ikke ryddet noe av det han da han skulle og som vanlig lå det klær fra han overalt i 1 etg. Han har generelt vært dårlig til å hjelpe til over en lengre periode. Sendte derfor en melding om hvor lei og frustrert jeg var med humoristisk vri. I går gjorde han så og si alt av husarbeid og jeg fikk faktisk tid til å kose meg med barna:) lagde hjemmelagd pizza i går kveld også mens jeg la baby. våknet opp til et shinet hus selv om jeg sa at jeg kunne rydde nå i dag tidlig. Må det fortsette! Anonymous poster hash: c5619...3e9
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Tok poenget mitt;) klumsete fingre på mobil. Anonymous poster hash: c5619...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå