Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Snakk om "kom og ta meg" blikk på modellene da! Også så tynn! Kjenner jeg blir lei meg når det er dette det forventes av kvinnekroppen, for hvem er slik da?jenter på 14 kanskje, men de fleste damer har vel mer kjøtt på bena enn dette :-( Anonymous poster hash: 1301f...932
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Syns det burde vært ulovlig med slike lettkledde damer på plakater generelt. Det gir et bilde om at man ikke er bra nok om man ikke er brun nok,tynn nok,trent nok,pen nok osv. Moteindustrien har skapt nok spiseforstyrrelser,elendig selvbilde og mobbing blant unge(og voksne) nå. I det minste får de bruke normale damer med former... Blir lei meg selv,når jeg ser sånt. Livredd presset dattern min skal få på seg også, så jeg jobber iherdig med å gi henne det som trengs av styrke for å overleve den fæle verden hun skal ut i etterhvert... Anonymous poster hash: fd083...22d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Syns det burde vært ulovlig med slike lettkledde damer på plakater generelt. Det gir et bilde om at man ikke er bra nok om man ikke er brun nok,tynn nok,trent nok,pen nok osv. Moteindustrien har skapt nok spiseforstyrrelser,elendig selvbilde og mobbing blant unge(og voksne) nå. I det minste får de bruke normale damer med former... Blir lei meg selv,når jeg ser sånt. Livredd presset dattern min skal få på seg også, så jeg jobber iherdig med å gi henne det som trengs av styrke for å overleve den fæle verden hun skal ut i etterhvert...Anonymous poster hash: fd083...22d Jeg er helt enig. Jeg trente meg nesten i hjelp for 8 år siden, gikk på en real smell med Spiseforstyrrelser, og selv om mange sikkert sier at set blir feil å skylde på slike reklamer, så var det faktisk dette som trigget meg! Ble heldigvis grepet tak i, før det gikk alt for langt og jeg ble til slutt frisk. Skrev bacheloren min om anoreksia, og det var skremmende tall som dukket opp der! Anonymous poster hash: 34ec3...3e4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Vet dere hva? Jeg gir en god faen:) Jeg er 25 år, og er mer enn god nok. I tillegg er jeg mor til et lite barn, og må ha god selvtillitt for å være hennes forbilde. Drit i disse reklamene. Vær pene på deres måte. Anonymous poster hash: cede7...5e0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Mener det var Reebook som gjorde en undersøkelse ang. kvinner, respons på reklame og salg av produktet. Det de fant ut var at reklamen de hadde med en tynn dame skapte bedre følelser og mer salg enn reklamen med en mer normal dame. Hvordan vi responderer på reklamen har mye å si for hvordan reklamen er. Anonymous poster hash: 076fb...a13
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Eh det er slik en sunn og fin kropp ser ut. Kvinner som har latt seg forfalle ser ikke slik ut nei men tren og spis sundt/ mindre og dropp " kosen" hver kveld.... Pga høyden ser de jo enda slankere ut selvfølgelig. Og photoshoppinga kunne vært droppa da ville de sett ut som ei fin dame på stranda bare. Anonymous poster hash: 5fbd2...b64
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Sjekk forresten bilder av Gizele Bunchen. Hun har former, pupper, inn i livet og snerten bakende. Sjekk bilder som ikke er photoshoppa. Er ikke kun store damer som har former og kall ikke fettvalker former vær så snill. Og joda hennes kropp er like normal som store damer er. Anonymous poster hash: 5fbd2...b64
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Eh det er slik en sunn og fin kropp ser ut. Kvinner som har latt seg forfalle ser ikke slik ut nei men tren og spis sundt/ mindre og dropp " kosen" hver kveld.... Pga høyden ser de jo enda slankere ut selvfølgelig. Og photoshoppinga kunne vært droppa da ville de sett ut som ei fin dame på stranda bare. Anonymous poster hash: 5fbd2...b64 Vet du, jeg trener og spiser ganske så sunt. Det blir feil og dra fram "slutt og la deg forfalle med og spise snop" kortet, for hos mange støre kvinner er faktisk ikke dette tilfelle! Jeg er normal slank, høy er jeg også, men bredskuldret og med store hofter noe som ikke er akseptert i modellverden, for da skal man se ut som en linjal i formene! uansett hvor hard jeg hadde trent, og hvor fit jeg hadde vært, så kunne jeg aldri blitt slik da jeg rett og slett ikke har fasonger til det. Men igjen, så blir det feil og si at jeg sitter og proppene i meg snop om kveldene, jeg hadde ikke kunne vært modell selv om! Anonymous poster hash: 34ec3...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Eh det er slik en sunn og fin kropp ser ut. Kvinner som har latt seg forfalle ser ikke slik ut nei men tren og spis sundt/ mindre og dropp " kosen" hver kveld.... Pga høyden ser de jo enda slankere ut selvfølgelig. Og photoshoppinga kunne vært droppa da ville de sett ut som ei fin dame på stranda bare. Anonymous poster hash: 5fbd2...b64 Fin kropp? Ja, kanskje. Sunn kropp? Er det er selvfølge at hvis en er slank, så er en sunn? Jeg har en venninne, som er er sunn og trener, men går mot den øvre grensen innen normalvekt. Så har jeg en annen veninne, som har mer lik kropp, som de på reklamene. Ho spiser mye sjokolade, spiser uregelmessig, røyker, trener sjeldent. Så at slank/bra kropp er det samme som sunn er ingen selvfølge. Anonymous poster hash: 4b97d...9b0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Nja men har hun kroppen som Gizele ser hun sunn ut og innmari fin og. Kjenner også folk som trener 3 ganger i uka men siden de er litt store ser de ikke sunne ut uansett for musklene er skjult under fett så ingen muskel er synlig. Trener man tre ganger i uka og inntar dagsbehovet får man sunnere kropp , trener mann og putter i seg mer vel da ser man like stor og utrent ut. Tynn og utrent vil vinne hver gang over stor og utrent. Med klær på ivertfall. Anonymous poster hash: 5fbd2...b64
Blondzilla Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har jobbet som modell i utlandet, og har gjort blant annet bikinireklamer. Ingen ser vel ut som man gjør på bildene, ikke engang modellen selv. Det er noe Photoshop, lyssetting, dyktig fotograf, hår og sminke som er med på å skape det ferdige resultatet, i tillegg til modellen. Modeller er naturlig nok svært fotogene, og bet hvordan de skal bevege seg for å få det beste bilde. Irl er jeg en pen, høy og slank dame, men det er på ingen måte sånn at jeg tar pusten fra noen. Vi er dessverre i ferd å en nasjon av overvektige, og hver gang noen ser et bilde av en tynneste så starter hylekoret om anoreksi. Vær stolt av den du er, kle deg pent og stell håret, så ser du sikkert fantastisk ut.
☆☆☆ Skrevet 10. mai 2014 #12 Skrevet 10. mai 2014 Ein har den kroppen ein har. Reklamer med tynne damer fører til meir salg enn reklamer med damer i øvre del av normalen eller lubne damer. Det er ingen motsetnad mellom å kjøpe bikini vist på ei tynn dame og å akseptere at eigen kropp ikkje er slik. Om dette er eit stort problem, ikkje kjøp frå kjeder med reklame du ikkje aksepterar. Er det eit utbredt problem vil kjedene misse markedsandelar og velge andre modellar. Eg vil toppe det ikkje skjer, då det nok er grundig markedsanalyse som ligg til grunn for valget av modell.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #13 Skrevet 10. mai 2014 Eh det er slik en sunn og fin kropp ser ut. Kvinner som har latt seg forfalle ser ikke slik ut nei men tren og spis sundt/ mindre og dropp " kosen" hver kveld.... Pga høyden ser de jo enda slankere ut selvfølgelig. Og photoshoppinga kunne vært droppa da ville de sett ut som ei fin dame på stranda bare. Anonymous poster hash: 5fbd2...b64 Vet du, jeg trener og spiser ganske så sunt. Det blir feil og dra fram "slutt og la deg forfalle med og spise snop" kortet, for hos mange støre kvinner er faktisk ikke dette tilfelle! Jeg er normal slank, høy er jeg også, men bredskuldret og med store hofter noe som ikke er akseptert i modellverden, for da skal man se ut som en linjal i formene! uansett hvor hard jeg hadde trent, og hvor fit jeg hadde vært, så kunne jeg aldri blitt slik da jeg rett og slett ikke har fasonger til det. Men igjen, så blir det feil og si at jeg sitter og proppene i meg snop om kveldene, jeg hadde ikke kunne vært modell selv om! Anonymous poster hash: 34ec3...3e4 Enig. Jeg er over 180, men har brede skuldre og brede hofter (egentlig en veødig fin timeglassfasong) - og kunne ikke sett ut som en modell om jeg prøvde aldri så hardt. Skjelettet mitt er rett og slett for grovt bygget. Og det har ingenting med hva jeg putter i munnen å gjøre. Heldigvis har jeg god nok selvtillit til at dette ikke plager meg på noen måte, jeg ser sunn og veltrent ut, så får det heller være at jeg aldri kommer inn i size 0. Gleden ved å bli eldre er å oppdage at det er helt andre ting som betyr noe her i livet... Og jeg er bare 25 - godt jeg gjorde den oppdagelsen så tidlig at jeg ikke kastet bort verdifulle år på å deppe over kroppen min. Anonymous poster hash: 7b19c...377
Chl85 Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Ha ha ha, de reklamene funker omvendt på meg Har såpass stor byste at jeg ikke kan bruke noen av overdelene uansett(har aldri kunnet det). Enda jeg er ganske tynn Må uansett ha skikkelig kvalitet og det er jo hverken hm eller cubus kjent for akkurat Eneste er vel det at det er litt synd, ved tanke på alle små jentene rundt om kring.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Synd :-( Anonymous poster hash: 34ec3...3e4
Gjest Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Bryr meg ikke noe om modellene i grunn. Det at de er tynne er greit. Men er så jævla lei at reklamene skal spille på sex og at de ser tøsete ut i blikkene sine. Bare ta den Synsam reklamen nå. Hva har all denne nakenhet med briller å gjøre liksom?? Er ikke snerpete i synet mitt, men liker litt humor i reklamene, og ikke kåthet!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Bryr meg ikke noe om modellene i grunn. Det at de er tynne er greit. Men er så jævla lei at reklamene skal spille på sex og at de ser tøsete ut i blikkene sine. Bare ta den Synsam reklamen nå. Hva har all denne nakenhet med briller å gjøre liksom?? Er ikke snerpete i synet mitt, men liker litt humor i reklamene, og ikke kåthet! Det er jeg helt enig i. Jeg lå merke til den reklamen selv, og ble litt paff da jeg så at det var en aynsam reklame! Anonymous poster hash: 34ec3...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå