piranha Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hadde på de fantastisk lekre plastsokkene på mandag, og huden begynte å peele av sånn passe i dag , meeeen det svir litt under føttene....Er det flere som har opplevd dette, eller har jeg bare veldig ømfintlig hud?
piranha Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2014 Ingen som har fått babymyke silkeføtter her?
☆☆☆ Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Lenge sida eg brukte det no, godt mogleg eg opplevde litt svie. Men eg hugsar ikkje heilt. Føtene vart supre
mams87 Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Har faktisk brukt det forrige uke. Jeg kjente ingenting. Var bare litt ekkelt å flasse så mye fra føttene at jeg måtte gå med sokker konstant. Men, nå det er sagt, har jeg de mykeste føttene nå. Veldig fornøyd!
*Miss Marple* Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Jeg ble også påvirket av en tråd her inne som lovpriset babyfoot og kjøpte en pakke. Men jeg har møtt på en problemstilling jeg ikke forutsåg - jeg sitter jo aldri helt i ro i to hele timer! Om jeg setter meg til kan du klype deg i nesa på at mini våkner og vil ha tutt eller at det ringer på døren! Hvordan får dere det til?
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Jeg ble også påvirket av en tråd her inne som lovpriset babyfoot og kjøpte en pakke. Men jeg har møtt på en problemstilling jeg ikke forutsåg - jeg sitter jo aldri helt i ro i to hele timer! Om jeg setter meg til kan du klype deg i nesa på at mini våkner og vil ha tutt eller at det ringer på døren! Hvordan får dere det til? Nå er det noen år siden våre trengte tutt da, men Jeg kasta gubbe og unger og hunder på dør, og fant meg en film på netflix. Det er ikke slik at du ikke kan røre deg, om du tar ettpar solide raggsokker utapå kan du fint stolpre deg til utgangsdøra for å åpne om det ringer på, eller snike deg på do en tur. Men jeg syns jo det er en utmerket anledning for litt alenetid. Benk deg med litt godis og godt å drikke, en god film eller bok, evt stell med noe du liker,lakk negler eller strikk. Vi fortjener det
Ileus Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Jeg ble også påvirket av en tråd her inne som lovpriset babyfoot og kjøpte en pakke. Men jeg har møtt på en problemstilling jeg ikke forutsåg - jeg sitter jo aldri helt i ro i to hele timer! Om jeg setter meg til kan du klype deg i nesa på at mini våkner og vil ha tutt eller at det ringer på døren! Hvordan får dere det til? Tar på et par gamle sokker som kan kastes utenpå og stresser rundt som vanlig.
oslofrk Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Hehe - jeg hadde også den utfordringen Miss Marple! Løsningen ble å ta de på så sent at det var lite sjans for at frøkna skulle våkne, legge meg på sofa og skru på vekkerklokke... Jeg har også hatt underlige "stikk" i føttene i dagene etterpå, men ikke kjent no på en stund nå etter 2 uker
Nettisen:) Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Jeg ble også påvirket av en tråd her inne som lovpriset babyfoot og kjøpte en pakke. Men jeg har møtt på en problemstilling jeg ikke forutsåg - jeg sitter jo aldri helt i ro i to hele timer! Om jeg setter meg til kan du klype deg i nesa på at mini våkner og vil ha tutt eller at det ringer på døren! Hvordan får dere det til? Jeg satt ikke i ro, men hadde tjukke sokker utenpå og surret godt fast så gikk det greit. Det er rimelig udelikat de dagene man flasser, men det blir så bra til slutt:)
MammantilNurket Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Jeg bruker Babyfoot nå og da. Føttene mine krever SKIKKELIG vedlikehold for at de skal tåle dagens lys Jeg har ikke merket ubehag av dem - har ganske følsom hud og får utslett bare noen ser hardt på meg Pleier å ha et par sokker utenpå slik at de sitter også overlater jeg BabyCall'en til Kjæresten
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Håpløst produkt! Mistet all hud på føttene, bortsett fra den harde. Slet med blemmer og utslett i flere måneder etterpå. Anonymous poster hash: dafbf...0cd
MammantilNurket Skrevet 10. mai 2014 #12 Skrevet 10. mai 2014 Håpløst produkt! Mistet all hud på føttene, bortsett fra den harde. Slet med blemmer og utslett i flere måneder etterpå. Anonymous poster hash: dafbf...0cd Oj! Stakkars deg Det høres jo grusomt ut Håper at føttene dine er bra igjen nå.
piranha Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2014 Takk for svar damer Har ikke helt sett den store virkningen enda, men smører meg med tålmodighet noen dager til Det er jo en del syrer og alkohol i blandingen, så kan jo være det jeg reagerer litt på. Satser på på fantastiske føtter til 17.mai!!!
mams87 Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Jeg ble også påvirket av en tråd her inne som lovpriset babyfoot og kjøpte en pakke. Men jeg har møtt på en problemstilling jeg ikke forutsåg - jeg sitter jo aldri helt i ro i to hele timer! Om jeg setter meg til kan du klype deg i nesa på at mini våkner og vil ha tutt eller at det ringer på døren! Hvordan får dere det til? Jepp, det er vanskelig det med tid. Jeg hadde det på i en time og håpet at jeg skulle få effekt selv om jeg ikke ventet hele 2 timer. Kanskje det er derfor jeg ikke ble sår? Uansett, jeg fikk veldig god effekt av den. Har aldri hatt så myke føtter før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå