Gå til innhold

Kan jeg ta.av pressbagasje etter operasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skal av i moegen egentlig men får ikke sove med den for den er så stram. Prøvd å løsne uten hell. Nå vil jeg bare ta av hele greia."farlig"?

Anonymous poster hash: ad721...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BANDASJE*

Skrevet

Når opererte du, og hvor?

Anonymous poster hash: 1e68e...077

Skrevet

Nei, du kan ikke ta den av. Den skal av i morgen. Er nok en grunn for at legen har sagt det. Om du ønsker å ta den av i dag uten å risikere komplikasjoner må du kontakte den avdelingen du er tilknyttet til i forbindelse med operasjonen.

Skrevet

Kne, artoskopi i dag på morgenen. Hele leggen min er iskald:( de sa det ikke var noe galt men orker ikke gå sånn

Skrevet

Enig med geitemarken!

Hvorfor ta sjansen - det er én eneste natt til det er snakk om. Tenk på følgene om det er for tidlig, kan koste deg langt mer enn en stakkars natt med lite søvn!

Anonymous poster hash: 4c6f2...ea4
Skrevet

Er vel ikke søvnen jeg er mest redd for, men for lite blodgjennomstrømning. Kaldt ben i hele dag, kan ikke tro det er normalt.

Skrevet

Er vel ikke søvnen jeg er mest redd for, men for lite blodgjennomstrømning. Kaldt ben i hele dag, kan ikke tro det er normalt.

Skrevet

Har du fått et nummer til ortopeden? Isåfall ring/sms denne, eller ta en telefon til legevakten. 

Bandasjen skal ikke sitte så stramt at beinet blir kaldt.

Skrevet

Ringt beggen, de sa bare at det var ikke lett å si over telefon. Jeg skulle bare løsne det litt. Såååå hva er faren ved å ta av hele greia?kommer meg ikke til no legevakt eller sykehus nå:/ ta.den helt opp og.rulle den på selv?Har farge på benet og kan bevege tærene men den er betraktelig mye kaldere enn det andre. Vært det.i 12 timer nå

Skrevet

Ingen?:(

Skrevet

Er det en bandasje du kan rulle opp og surre rundt på nytt, hadde jeg gjort dette, og bandasjert litt løsere.

Jeg har gjort flere artroskopier og har aldri opplevd at beinet har blitt kaldere enn det andre, så her er det muligens lagt for stram bandasje.

Skrevet

Takk da prøver jeg det først. Ja jeg tenkte også det men når.de sier det er greit så tenker jeg jo ok. Men er så ekkelt å legge seg når man føler noe er galt

Skrevet

Takk! Vanskelig, er jo sikkert 2 meter med bandasje rundt, blir jo stramt uansett:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...