Gå til innhold

Hvis vi skiller oss, får jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi skiller oss er jeg fucked.

Jeg må bli.

Økonomisk.

Mannen min er heldigvis snill.

Vi har vert sammen i 22 år. Dette får bli mitt lodd i livet. Hvem sier livet er perfekt?'

Er det grønnere på andre sia?

NÅ:

Økonomi bra. Ikke super, men vi sparer litt hver mnd, vi har 2 biler, har bygget hus, har 3.4 mil i gjeld, og 1 mil i inntekt. Ikke supert, men trafikklyset i banken sier vi har en strålende økonomm.

Men går jeg, hva har jeg da?

Jeg jobber 60% som ass i bhg. Det har jeg altid gjort, er ikke kvalifisert fr annet,

Jeg har ikke hode eller kropp til videreutdanning, eller anna jobb i grunnen, med fibro, kronisk migrene, og ryggtrøbbel.

Jeg haqr ikke muliget til å jobbe mer. Jeg har pr i daqg utbetalt 13500,- og 970,- i barnetrygd.

Så der er det. Jeg har ingen mulighet til å greie meg økpnomisk.

Selger vi huser går vi i null, ingen gevinst.

Jeg ikke få sååå mye i bidrag......

Datteren vår på 9 år opplever heldifgvis ikke at foreldrene krangler.

Jeg tenner ikke på han. Jeg er glad i han, men elske??

Nei,jeg vet ikke.....

Anonymous poster hash: 9cc07...cfc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er ikke enkelt... Du må rett og slett sette deg ned å vurdere om det er verdt å reise fra han. Om dere er veldig skjevt fordelt på inntektssiden må han likevel betale bidrag til deg om du har ungen 50% eller mer.

Om du velger å gå velger du kanskje et liv i fattigdom, men med frihet. Velger du å blir velger du økonomisk trygghet og materielle goder. Kanskje du kan lære deg å elske han igjen.

Det er kun ditt valg, ingen kan si noe om hva som er rett og galt.

Skrevet

Velg heller forsøk med kommunikasjon og parterapi. Du sier du er glad i ham. Bygg videre på det istedenfor å syssle med tanker om skillsmisse

Anonymous poster hash: 8e544...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...