Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hvis vi skiller oss er jeg fucked. Jeg må bli. Økonomisk. Mannen min er heldigvis snill. Vi har vert sammen i 22 år. Dette får bli mitt lodd i livet. Hvem sier livet er perfekt?' Er det grønnere på andre sia? NÅ: Økonomi bra. Ikke super, men vi sparer litt hver mnd, vi har 2 biler, har bygget hus, har 3.4 mil i gjeld, og 1 mil i inntekt. Ikke supert, men trafikklyset i banken sier vi har en strålende økonomm. Men går jeg, hva har jeg da? Jeg jobber 60% som ass i bhg. Det har jeg altid gjort, er ikke kvalifisert fr annet, Jeg har ikke hode eller kropp til videreutdanning, eller anna jobb i grunnen, med fibro, kronisk migrene, og ryggtrøbbel. Jeg haqr ikke muliget til å jobbe mer. Jeg har pr i daqg utbetalt 13500,- og 970,- i barnetrygd. Så der er det. Jeg har ingen mulighet til å greie meg økpnomisk. Selger vi huser går vi i null, ingen gevinst. Jeg ikke få sååå mye i bidrag...... Datteren vår på 9 år opplever heldifgvis ikke at foreldrene krangler. Jeg tenner ikke på han. Jeg er glad i han, men elske?? Nei,jeg vet ikke..... Anonymous poster hash: 9cc07...cfc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 nei, det er ikke enkelt... Du må rett og slett sette deg ned å vurdere om det er verdt å reise fra han. Om dere er veldig skjevt fordelt på inntektssiden må han likevel betale bidrag til deg om du har ungen 50% eller mer. Om du velger å gå velger du kanskje et liv i fattigdom, men med frihet. Velger du å blir velger du økonomisk trygghet og materielle goder. Kanskje du kan lære deg å elske han igjen. Det er kun ditt valg, ingen kan si noe om hva som er rett og galt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Velg heller forsøk med kommunikasjon og parterapi. Du sier du er glad i ham. Bygg videre på det istedenfor å syssle med tanker om skillsmisse Anonymous poster hash: 8e544...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå