Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Elisiv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker muligens å bruke det.

 

Anonymous poster hash: dfcd4...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du i det hele tatt har tenkt tanken. Tenk på barnet først. 



Anonymous poster hash: 5de15...c5f
Skrevet

Synes det er superfint, men foretrekker 2 l'er :)



Anonymous poster hash: c08cc...af8
Skrevet

Liker det veldig godt siden jeg har ei god venninne som heter det :)



Anonymous poster hash: 6f277...339
Skrevet

 

At du i det hele tatt har tenkt tanken. Tenk på barnet først. 

 

Anonymous poster hash: 5de15...c5f

 

Anbefaler deg å gjøre det samme før du uttaler deg... Altså tenke på barnet og gjerne tenke deg om sånn generelt om hva som er nødvendig å si eller ikke.

 

Anonymous poster hash: c08cc...af8

Skrevet

At det mangler en L. ;)

Skrevet

Neisj, liker det ikke. Vet ikke hvorfor , men det klinger ikke pent i mine ører. :)



Anonymous poster hash: 4a1cc...cb6
Skrevet

Jeg syns både ellisiv og ellisif er nydelige navn, men syns det er aller finest med f.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...