Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Tenker muligens å bruke det. Anonymous poster hash: dfcd4...887
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 At du i det hele tatt har tenkt tanken. Tenk på barnet først. Anonymous poster hash: 5de15...c5f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Synes det er superfint, men foretrekker 2 l'er Anonymous poster hash: c08cc...af8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Liker det veldig godt siden jeg har ei god venninne som heter det Anonymous poster hash: 6f277...339
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 At du i det hele tatt har tenkt tanken. Tenk på barnet først. Anonymous poster hash: 5de15...c5f Anbefaler deg å gjøre det samme før du uttaler deg... Altså tenke på barnet og gjerne tenke deg om sånn generelt om hva som er nødvendig å si eller ikke. Anonymous poster hash: c08cc...af8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Neisj, liker det ikke. Vet ikke hvorfor , men det klinger ikke pent i mine ører. Anonymous poster hash: 4a1cc...cb6
trekkoppfugl Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Jeg syns både ellisiv og ellisif er nydelige navn, men syns det er aller finest med f.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå