Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er i uke 38, HVER kveld den siste uka har jeg hatt noe jeg tror er sterke kynnere. Magen spenner seg veldig, og står i spenn leeeenge, men jeg kjenner det best øverst i magen, slik var det ikke sist jeg var gravid, noen som har opplevd kynnere på lik måte? Og er det tegn på modning når kynnerene begynner å bli såpass sterke? Eller er det helst fordi jeg er sliten etter en lang dag at det blir hyppigere kynnere av det? Anonymous poster hash: ae115...70a
Tarssan Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har hatt mye kynnere i alle mine tre svangerskap. Da jeg fikk kynnere så spente hele magen (livmoren) seg og slik kunne den være nokså lenge før den slapp tak. Jeg opplevde at det føltes slik at den spant seg mest øverst, på slutten var det direkte vondt og jeg fikk tungt for å puste, men hele livmoren var spent når jeg så/tok på den... Om du ble koe klokere av dette
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Takk for svar, da er det nok kynnere ja;) Var litt bekymret for om det egentlig var noe annet. Også syns jeh det er så rart at de kommer når jeg har lagt meg på kvelden, forrige gang gikk de liksom over når jeg slappet av, mens nå er det helt motsatt:/ Ikke lett å bli klok på dette Anonymous poster hash: ae115...70a
Tarssan Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Samme opplevde jeg hver gang jeg skulle slappe av så kom de. Ja det høres utsom normale kynnere etter min erfaring, men du kan jo nevne det for jordmor på neste kontroll? Hvis du er bekymret for om noe ikke er helt som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå