Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hun kom hjem i påsken på besøk, og jeg skrev da ei melding til henne på facebook veggen. Jeg spurte henne om hun skulle ta noen vakter i påskeferien, og om jeg kunne ta med meg babyen min for å si hei (hun jobber i butikk). Det gikk en dag, og så en dag til. Og deretter en tredje dag uten respons.. Jeg har hele tiden registrert at hun var pålogget facebook i det tidsrommet, uten at hun svarte på innlegget. Jeg følte meg litt irritert og dum på samme vis, så jeg valgte å slette hele forespørselen. Og bare timer etter, så kom det om melding fra henne til meg. Hun hevdet at hun ikke var helt i form og slikt osv. Meldingen framsto som hyggelig, og jeg besvarte det. Men etter dette brevet ble det helt tyst. I går gikk jeg og mannen innom butikken, og pratet med min tidligere kollega som jobbet den ettermiddagen. Jeg spurte til slutt om denne venninnen som jobber der, og lurte på om hun hadde reist tilbake til det landet hun studerer. Men da fikk jeg plutselig vite høre om at hun fremdeles var hjemme, og at hun jobber:P Vel, jeg har ikke fått høre noe om dette. Venninnen lovet jo selv å ta kontakt med meg når hun var blitt piggere igjen, noe hun ikke har gjort. Jeg er ingen klengete person, men synes det er dumt at folk ikke kan være ærlige om de vil ha kontakt eller ei. Hva mener dere om denne situasjonen? Prøver hun å unngå meg? Anonymous poster hash: 1a847...cde
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Hadde ikke tatt noe mer kontakt. For meg er det tydelig at hun ikke er særlig keen på kontakt og jeg hadde ikke ønsket å fremstå som masete. Anonymous poster hash: c5c23...69d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Hun høres ut som en drittkjerring. Feige mennesker er det verste jeg vet! Anonymous poster hash: a8e58...071
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Er du usikker så send henne ei melding der du oppfordrer henne til å ta kontakt med deg om hun ønsker å treffes, så lar du det ligge. Blir jo bare grubling å lure på dette i det vide og brede, hun kan jo ha ulike grunner til å ikke ta kontakt som ikke omhandler deg nødvendigvis. Anonymous poster hash: 03cd6...b1d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Lurer på hva jeg har gjort for at hun skal snu ryggen sin til meg:P Jeg er arb.ledig for øyeblikket, og har spurt etter jobb på den butikken hun er ansatt i. Kanskje hun er forbannet for at jeg gjorde det, at hun kanskje føler seg litt truet? Hun har uansett sagt til meg at hun vurderer å flytte til utlandet for å jobbe permanent. Men jeg hadde aldri ønsket å ta jobben fra henne, men heller jobbe der når hun ikke er hjemme. Arbeidsgiveren har uansett ikke lovet meg noe nå, så jeg søker på andre steder:) Utrolig synd at venner ser på hverandre som konkurrenter:/ Vi konkurrerer med hverandre, tydeligvis. Det er ikke snakk om å unne hverandre noe glede. Noen som har opplevd noe liknende, og som kan fortelle hvorfor vennene sviktet dere? HI Anonymous poster hash: 1a847...cde
beibilykke Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 off.. kjipt. vet hvordan du har det. og jeg har bestemt meg for at da får det heller være med det vannskapet.. har ei venninne.hun var faktisk en av forloverene mine i brylluppet. hun studerer nå i danmark. og hun gir en god faen i meg nå tydligvis.... aner ikke hvorfor egentlig.. hun er vel for kul for meg . .. . lev livet ditt.ikke kast vekk tid på å tenke på henne mer.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Venner kommer, venner går. Jeg vet, det er mange som driter i meg og hvordan det går med meg. Og mange som ikke vil treffe meg. Sånn er livet. Noen mennesker vokser en bare fra, mens andre består i evig tid. Anonymous poster hash: 95cae...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå