Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Skal barnet DITT ha med seg skolesekk og penal på førskoledagen? usikker på om jeg skal kjøpe inn nå eller siden.. Anonymous poster hash: 00848...04f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Med mindre du bor et sted de får utdelt sekk "må" du jo kjøpe sekk til første skoledag! Er jo halve stasen, det. Pennal har ikke mine hatt bruk for før i 2. klasse. Anonymous poster hash: ce3bd...a0a
It's all about me Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Selvfølgelig skal hun ha sekk og penal på første skoledag. Det er jo en av høydrpunktene.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Ikke første skoledag, men før-skoledagen nå på våren? Anonymous poster hash: 00848...04f
nimmelim Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 jeg tror HI mener førskoledagen. Fikk brev om førskoledag idag, og jeg lurer også fælt på om hun skal bare ta med barnehage sekken, eller kjøpe ny. Det er sikkert mye mer spennende med en "stort barn sekk"
It's all about me Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Sorry, leste første skoledag jeg :-) Var på førskoledag idag, eller besøksdag som det kalles her. Noen hadde med andre ikke, var ca 50/50. Min hadde ikke med, den er ikke engang kjøpt inn enda. Venter på årets modeller fra Bergans.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Vi kjøpte skolesekk i går, og tror nok hun skal få ta den med seg på førskoledagene:) Penal har vi ikke kjøpt ennå. Anonymous poster hash: c8067...424
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Kommer helt klart til å ha ny 1.klassesekk på besøksdagen før ferien, de fleste barna her har det. Anonymous poster hash: 44de1...7ec
LivetErEnLek Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Mine har aldri hatt skolesekken på førskoledagene. Den spares til første skoledag
*Lissi* Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Her er det ikke vanlig at de har det med. Skal på sitt tredje besøk på skolen mandag, og har ikke vert snakk om å ha med engang.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Her får ungene sekk på skolen, så ingen av barna har med sekk. Anonymous poster hash: bdf71...505
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Her vi bor har ingen med sekk på disse besøksdagene. Skolesekken er først med påførte skoledag til høsten. Anonymous poster hash: cb024...9ca
nimmelim Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 vi hadde barnehagesekk med på besøksdagen, men lurer fælt på om vi skal gå til innkjøp av skolesekk til førskoledagen. Når kommer årets modeller inn? Vurderer beckmann. Bra? (første skolebarn ja:P )
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 vi hadde barnehagesekk med på besøksdagen, men lurer fælt på om vi skal gå til innkjøp av skolesekk til førskoledagen. Når kommer årets modeller inn? Vurderer beckmann. Bra? (første skolebarn ja:P ) 1.klassesekkene kommer til butikk i april, nettopp fordi mange ønsker å kjøpe sekk før førskoledagen (de større skolesekkene kommer ikke til butikk før juni/juli). Hilsen bokhandelansatt. Anonymous poster hash: 44de1...7ec
Serepta Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 Bruker bhg sekken nå i Mai, så blir det skolesekk til skolestart.
nimmelim Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 vi hadde barnehagesekk med på besøksdagen, men lurer fælt på om vi skal gå til innkjøp av skolesekk til førskoledagen. Når kommer årets modeller inn? Vurderer beckmann. Bra? (første skolebarn ja:P ) 1.klassesekkene kommer til butikk i april, nettopp fordi mange ønsker å kjøpe sekk før førskoledagen (de større skolesekkene kommer ikke til butikk før juni/juli). Hilsen bokhandelansatt. Anonymous poster hash: 44de1...7ec Takk for svar Hva syns DU lønner seg, mtp en førsteklassing?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 vi hadde barnehagesekk med på besøksdagen, men lurer fælt på om vi skal gå til innkjøp av skolesekk til førskoledagen. Når kommer årets modeller inn? Vurderer beckmann. Bra? (første skolebarn ja:P ) Prøv sekkene på barnet, det er viktig å finne en som sitter godt. Våre har hatt bergans som barnehagesekker, men skolesekken satt ikke godt på han som er skolegutt, da endte i opp med beckmann. Ser veldig mange av de andre barna også har sekker derfra, så antagelig er det de som sitter best på de fleste, men viktig å prøve. Anonymous poster hash: d0755...6c1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 vi hadde barnehagesekk med på besøksdagen, men lurer fælt på om vi skal gå til innkjøp av skolesekk til førskoledagen. Når kommer årets modeller inn? Vurderer beckmann. Bra? (første skolebarn ja:P ) 1.klassesekkene kommer til butikk i april, nettopp fordi mange ønsker å kjøpe sekk før førskoledagen (de større skolesekkene kommer ikke til butikk før juni/juli). Hilsen bokhandelansatt. Anonymous poster hash: 44de1...7ec Takk for svar Hva syns DU lønner seg, mtp en førsteklassing? Har vært noen tråder om dette her inne før og jeg har sett det er store lokale forskjeller. Her vi bor kjøper veldig mange sekk før førskoledagen så vi selger mye 1.klassesekker på denne tiden.. Det kan lønne seg å kjøpe sekk en stund før skolestart, i fjor ble leverandøren tom for de mest populære modellene allerede i juli, så butikkene fikk ikke rebestilt. Hadde flere 1.klassinger i fjor som hadde sett seg ut sekk i butikken men ikke handlet enda fordi foreldrene ville "vente til nærmere skolestart", når de kom igjen i august var da sekken barnet hadde sett seg ut utsolgt og det var ikke gøy. Hadde ihvertfall 3 gråtende barn i butikken pga det.... Jeg har Beckmann til mine barn og er veldig fornøyd med både passform og kvalitet Anonymous poster hash: 44de1...7ec
Serepta Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Førskoledag er besøk på skolen en eller to dagen om båren. Da treffer barnaklassen, læreren og får besøkt kklasserommet. Hos oss har vi foreldremøte på skolen dagen før. Ungene er på skolen eg par timer alene og spiser lunsj på skolen Vi får også klasselister for lettere å knytte bånd før skolestart.
nimmelim Skrevet 9. mai 2014 #21 Skrevet 9. mai 2014 tusen takk for svar, du som jobbet i butikk da kanskje vi tar en tur og kikker på sekker imorgen hun har sett seg ut en fra beckmann, så vi får prøve. Hva ligger prisene på der? og hvr evt billigst?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #22 Skrevet 9. mai 2014 tusen takk for svar, du som jobbet i butikk da kanskje vi tar en tur og kikker på sekker imorgen hun har sett seg ut en fra beckmann, så vi får prøve. Hva ligger prisene på der? og hvr evt billigst? Veiledende pris på 1.klassesekkene til Beckmann er 549,- i år, men hos Notabene er det en kampanje så du får med litt av hvert på kjøpet https://www.facebook.com/nyenotabene/photos/a.299594546796843.67376.299593570130274/605479772874984/?type=1&theater De andre kjedene (som jeg ikke jobber i) pleier også ha noen kampanjer, men vet ikke om de har startet de enda. Beckmann selv har kampanjepris på nettsiden sin nå også, men da får du ikke prøvd sekkene da, og jeg regner med frakt kommer i tillegg.... http://www.skolesekker.no/products/skolesekk-beckmann-1-klasse-pinkalva Anonymous poster hash: 44de1...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå