Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Fikk litt dårlig magefølelse av den filmen... En positiv abort historie? Ikke at noen kan forlange anger, gråt og tenners gnidsel, men det er virkelig ikke uproblematisk å ta abort! Selv om det er det eneste riktige å gjøre er det jo å ta vekk et påbegynt menneske, noe som ville blitt et barn. Jeg vet ikke om jeg synes at det skal kjennes uproblematisk og at man skal juble når man er ferdig..? Hva synes dere? http://m.db.no/2014/05/08/nyheter/dbtv/abort/emily_letts/cherry_hill_womens_center/33172442 Anonymous poster hash: 5c5ef...60e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 En som er glad og lykkelig for det? Æsj,for en ond person... Anonymous poster hash: 1e48d...7b6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg forstår jo at det av og til ikke er noen annen utvei- men at man skal normalisere det, slik at det blir fremstilt som helt uproblematisk synes jeg blir helt feil.. Anonymous poster hash: 5c5ef...60e
Turtelduen Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Jeg lar meg ikke provosere av det. Da føler jeg at jeg synker litt i samma søla. Jeg har mine tanker og meninger og holdninger. Føler at sånne saker er på hver sin side av Atlanteren og kan aldri møtes. Derfor står jeg må hva jeg tenker om det. (Sikkert en hel haug som hadde hatt meninger om mine snart 7 barn også Men en kan ikke bry seg om sånt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå