Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hvor kjøpe ganske billig og ok regntøy til barn 3 år? Har ikke mye penger akkurat nå, så har ikke råd til å kjøpe det dyreste Anonymous poster hash: 414aa...017
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Finn.no! er du coop-medlem får du 25% rabatt på et kjøp fra kappAashl. du får også rabatt på et kjøp hvis du melder deg inn i lindex-kundeklubb, har vært veldig fornøyd med bamse-regntøyet derfra. Anonymous poster hash: e3443...ee9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Stormberg! Anonymous poster hash: ebf4a...95f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Barnas hus outlet på kalbakken/oslo hvis du bor i nærheten Anonymous poster hash: 3cfdf...baf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Familiebutikken har vel 40% på alle varer nå, da får du godt regntøy til en god pris, de har både midt på treet dyre merker og de litt dyrere merkene... Anonymous poster hash: 99fdd...3a3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Hvilket regntøy er rimelig men bra. De ikke blir kliss våte av på kort tid. Anonymous poster hash: 1b407...67a
Tjofsen Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Er fornøyd med Lindex sitt. De har ofte 3 for 2. Ellers har jeg flere ganger funnet regntøy på 70% salg der.
soleia Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Kjøper altid reflex regntøy når eg eg ser det på tilbod. Det plar ofte vere eit 50% stativ på Barnas Hus eller Bare Barn med "gamle" mønster kvar gang det kjem nye, så me har nesten altid neste str på lager. Det er slitesterkt regntøy til Bergensværet, minst halvparten av regntøyet i bhg er reflex. -Sånn tips til ein annan gang når det ikkje hastar, for veit ikkje om det er eit stativ der akkurat no Har høyrt at bamseregntøyet til Lindex er bra, men det er relativt dyrt om ein ikkje får det på salg. Du kan og kikke på xxl etter regntøy til greie prisar.
kråkemamma Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Stormberg har ofte tilbud i nettbutikken. Tror det var obs som har Vossatassar regnsett til 399 denne uka som kommer.
Mamma_til_2 Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Kjøper altid reflex regntøy når eg eg ser det på tilbod. Det plar ofte vere eit 50% stativ på Barnas Hus eller Bare Barn med "gamle" mønster kvar gang det kjem nye, så me har nesten altid neste str på lager. Det er slitesterkt regntøy til Bergensværet, minst halvparten av regntøyet i bhg er reflex. -Sånn tips til ein annan gang når det ikkje hastar, for veit ikkje om det er eit stativ der akkurat no Har høyrt at bamseregntøyet til Lindex er bra, men det er relativt dyrt om ein ikkje får det på salg. Du kan og kikke på xxl etter regntøy til greie prisar. Signerer denne refleks sitt som de selger på barnas hus er det eneste som har vart over en sesong i bhg! kjempebra og ikke for dyrt om du kjøper gamelt motiv.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Ok takk for tips. Reflex it is then Anonymous poster hash: 1b407...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå