Turtelduen Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Er i uke 29. Har plutselig blitt veldig trøtt og har mått sove par timer hver dag. Idag har jeg hatt murringer konstant. Tips? Hva burde jeg gjøre? Mangler jeg no? Var hos legen igår, og HB var på 11.8 så den er grei. Litt sukker i urin bare ellers viste ikke noe annet at det skulle være noe. Jeg glemte å nevne at jeg plutselig har blitt så sliten, dette var par timer etter morgenen startet så jeg var opplagt akkurat da... Noen som har ide?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Du høres bare ut som om du er veldig gravid. Er trøtt jeg også. Og mye kynnere.. Vært slik siste 2 mnd Anonymous poster hash: ff9a0...ab8
Turtelduen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2014 Det er Nr 7, men aldri opplevd å bli så trøtt/sliten så tidlig. Pleier å komme siste ukene... Og jeg har mindre å gjøre nå enn når jeg hadde 3...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Fisker du etter at vi skal si at du bør bli sykemeldt? Ikke for å være ekkel at jeg spør, men det er jo helt normalt å være trøtt og sliten i perioder så jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Jeg hadde mye kynnere i svangerskapet uten at det var noe farlig. Trøtt var jeg og. Du får stå på og få deg litt mosjon og spise sunt, så overlever du sikkert. Anonymous poster hash: fe6fa...bf6
Fem til sommers Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er gravid med nummer 5 og har fått det slik jeg også. Er så trett, sliten og har kynnere til stadig. Sånn var det ikke før. Er ikke noe galt når jeg har blitt sjekket, noen har det visstnok bare slik. Og som flergangsfødende er vel kynnere vanlig. Er i 29. uke nå. Det går over en gang, men passer meg lite nå som jeg har så mye jeg skulle gjort.
Turtelduen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2014 Fisker du etter at vi skal si at du bør bli sykemeldt? Ikke for å være ekkel at jeg spør, men det er jo helt normalt å være trøtt og sliten i perioder så jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Jeg hadde mye kynnere i svangerskapet uten at det var noe farlig. Trøtt var jeg og. Du får stå på og få deg litt mosjon og spise sunt, så overlever du sikkert. Anonymous poster hash: fe6fa...bf6 Hehe, nei absolutt ikke! Driver eget firma fra hjemmekontor og har aldri vært sykmeldt og kommer aldri til å bli det heller. Så nei. Mer et spørsmål om noen også har det sånn. Jeg må syns det er litt rart og "skummelt" når jeg nå med Nr 7 er første gang jeg opplever det så tidlig... Jeg må få bli litt engstelig jeg og.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Selvsagt skal du få ha dine bekymringer. Det tar på å være gravid og det blir jo ikke lettere med alderen. Uten å si at du er gammel Både jordmor og lege har fortalt meg at for hvert svangerskap blir alt værre. Mer sliten, mer kynnere, hardere kynnere og ikke minst etterriene. De gruer jeg meg til. Usj! Spis Sundt og godt og se om det hjelper. Det er lov å ta seg en hvil nå og da også. Om du føler du trenger å ta dette opp med lege/jordmor er det alltid bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. Anonymous poster hash: f1ef0...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå