Gjest Fru Banderas Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Det er fredag! Denne er til dere; from Spain with love
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Åååå mannfolk med rysjeskjorte er verdt en lovin altså! Prøvde vel 3 ganger å trykke på tråden, men kom på profilen i stedet - sorry for stalkerpsyko light tendenser
Musemorbr / Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ser din spanske herlighet og høyner med denne mixen som gjør meg veldig glad:
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ser og høyner og kaster og vender (kan ikke en centimeter poker!) med denne; fine rytmer og fine kjoler og morsom dansing. Forøvrig liker jeg best "I've got your number son" - den er det fres i!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 haha her er den med spansk undertekst! Se hva man kan lære på en fredagskveld
Gjest Fru Banderas Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ler høyt her. Er det virkelig seriøst ment? Hvilken? Los Manolos? Absolutt!
Iiiiik Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Jeg skjønner at du synes han er kul. Det synes jeg også. Det er bare den jeg har sett også. Men tror du han har laget videoen i fullt alvor? Ikke noe "nå smører jeg litt ekstra tykt på for å tulle litt"? Endret 9. mai 2014 av Iiiiik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå